Facebook, sociální sítě a jejich využití ve veřejném sektoru (Proběhlo)
Kurz
Sociální sítě jsou užitečným pomocníkem při kontaktu s občany a klienty. Ukážeme vám, jak na to.
Facebook a další sociální sítě nabízejí i veřejnému sektoru velmi zajímavé možnosti. Odhalte potenciál, který sociálních sítě mají pro rychlou komunikaci i pro získávání cenné zpětné vazby od občanů, návštěvníků či klientů. Ukážeme vám, jak založit profil, napsat zajímavý post, jak mu zajistit publicitu a jak se vypořádat s tzv. trolly.
Termín
1. blok: středa, 29. 7. 2020 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 30. 7. 2020 | 10:00 - 12:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.V případě, že se vám nehodí termín, budete moci využít nahrávku, kterou obdržíte.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
Zaměření semináře
Koronakrize ukázala, že dnes už žádná obec, úřad nebo instituce nemůže komunikovat s občany a klienty jen tradičně. Elektronická komunikace v moderním pojetí zahrnuje i využití sociálních sítí. Ale jaké sociální sítě jsou vhodné pro veřejný sektor ? Co, kdy a jak zveřejňovat, aby to bylo účelné a efektivní?
Ukážeme si zásady správně vyplněného profilu na sociální síti, představíme postup tvorby publikačního plánu a možnosti propagace příspěvků. Předvedeme praktické nástroje, které vám práci se sociálními sítěmi usnadní . Připravíme vás také na zvládání krizové komunikace s nespokojenými občany a klienty.
Koho oslovíme
Seminář Facebook, sociální sítě a jejich využití ve veřejném sektoru je určen pro zaměstnance veřejného sektoru zodpovědné za PR, marketing a komunikaci s klienty. Osloví i vedení obcí a dalších organizací veřejného sektoru.
Program
Středa, 29. 7. 2020, 10.00 – 12.00
Jak poznat tu pravou sociální síť, která se hodí pro naše účely
Plánování a strategie komunikace podle rámce STDC – jak připravit ideální publikační plán
Kreativa a tvorba obsahu – zaujměte na první pohled
Komunikace a zpětná vazba – komentáře, soukromé zprávy, jak zvládat krize a jak se vypořádat s trolly
Čtvrtek, 30. 7. 2020, 10.00 – 12.00
Placená propagace obsahu – i s malým rozpočtem můžete oslovit tisíce občanů
Analytika – jak zjistit, co funguje a co nefunguje
Jak reportovat přehledně
Užitečné marketingové nástroje, které vám usnadní práci
První praktické kroky pro lepší prezentaci vaší organizace na sociálních sítích
Další informace
V ceně online kurzu je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".