Excelence v prodejních dovednostech (Proběhlo)
Seminář
Letní trénink pro podstatně vyšší efektivitu prodejů - s využitím ověřených taktik včetně představení inovativních postupů.
Prodávat je dnes čím dál těžší, zákazníci náročnější, konkurenti asertivnější a produkty složitější. Jak z toho ven? Řada obchodníků poptává návody na rozvoj a inovace svých prodejních kompetencí. Patříte-li mezi ně, udělejte si čas na tento inovativní seminář, který záměrně uvádíme ve volnějších letních měsících mimo špičku „obchodní sezóny“.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Jako obchodníci jste pod stále rostoucím tlakem na dosahování a překračování plánovaných prodejů . Přitom v kolotoči schůzek a obchodních jednání zbývá jen minimum času na sebereflexi a osvojení si nových inovativních postupů. Volnější letní měsíce nabízejí ideální příležitost, jak načerpat nejen nové síly i nové znalosti.
Na tomto semináři se s vámi lektor podělí o zkušenosti a doporučení, které sám používá nebo je „odpozoroval“ od nejlepších obchodníků v praxi. Seminář bude interaktivní, zaměřený na praktické rady spolu s možností jejich „ochutnání“ formou společné komunikace mezi účastníky bez stresu a v pohodové atmosféře.
Koho seminář osloví
Seminář Excelence v prodejních dovednostech je určen pro obchodníky produktů a služeb, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky a jejichž úspěch je závislý na dokonalém zvládnutí obchodních dovedností.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Hlavní prodejní procesy
2. Architektura ověřených kroků jednání
zlatý řez obchodního procesu
co ANO a co NE
3. Úvodní kroky jednání
první dojem současným pohledem
vztahová rovina jednání
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - metoda „ZSR“
4. Zjišťování už nestačí
jak a co zjišťovat
jak vytvářet poptávku
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - technika „LEDOVEC“
5. Prezentace řešení
co je skutečný užitek
balanc mezi odborností a „lidovostí“
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - technika „4“
6. Argumentace & námitky
síla prevence
ověřená práce s námitkami
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - technika „BUMERANG“
7. Uzavírání a rozšiřování obchodu
CO, KDY a JAK dělat
jak „ohřát vodu v hrnci“
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - technika „PILA“
MEDIÁLNÍ PARTNER
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Pavel Taušl
Pavel Taušl prošel od roku 1990 obchodem, manažerskými profesemi v českých i zahraničních korporacích. Od roku 2000 se věnuje koučinku a rozvoji obchodníků a manažerů různých profesí. Často jezdí s obchodníky do terénu, je účasten (aktivně i pasivně) obchodním jednáním a pomáhá obchodníkům zefektivňovat jejich náročnou práci formou předávání svých osobních zkušeností, technik, tipů a doporučení.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě