Excelence v prodejních dovednostech (Proběhlo)
Seminář
Zářijový trénink pro podstatně vyšší efektivitu prodejů - s využitím ověřených taktik včetně představení inovativních postupů.
Prodávat je dnes čím dál těžší, zákazníci náročnější, konkurenti asertivnější a produkty složitější. Jak z toho ven? Řada obchodníků poptává návody na rozvoj a inovace svých prodejních kompetencí. Patříte-li mezi ně, navštivte tento inovativní seminář, který záměrně uvádíme na sklonku léta, těsně před vypuknutím hlavní „obchodní sezóny“.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Jako obchodníci jste pod stále rostoucím tlakem na dosahování a překračování plánovaných prodejů. Přitom v kolotoči schůzek a obchodních jednání zbývá jen minimum času na sebereflexi a osvojení si nových inovativních postupů. Právě teď, před začátkem „obchodní špičky“, je ten správný čas načerpat nové znalosti.
Na tomto semináři se s vámi lektor podělí o zkušenosti a doporučení, které sám používá nebo je „odpozoroval“ od nejlepších obchodníků v praxi. Seminář bude interaktivní, zaměřený na praktické rady spolu s možností jejich „ochutnání“ formou společné komunikace mezi účastníky bez stresu a v pohodové atmosféře.
Koho seminář osloví
Seminář Excelence v prodejních dovednostech je určen pro obchodníky produktů a služeb, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky a jejichž úspěch je závislý na dokonalém zvládnutí obchodních dovedností.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Hlavní prodejní procesy
2. Architektura ověřených kroků jednání
zlatý řez obchodního procesu
co ANO a co NE
3. Úvodní kroky jednání
první dojem současným pohledem
vztahová rovina jednání
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - metoda „ZSR“
4. Zjišťování už nestačí
jak a co zjišťovat
jak vytvářet poptávku
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - technika „LEDOVEC“
5. Prezentace řešení
co je skutečný užitek
balanc mezi odborností a „lidovostí“
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - technika „4“
6. Argumentace & námitky
síla prevence
ověřená práce s námitkami
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - technika „BUMERANG“
7. Uzavírání a rozšiřování obchodu
CO, KDY a JAK dělat
jak „ohřát vodu v hrnci“
nejčastější obchodnické nešvary
jak z toho ven - technika „PILA“
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Pavel Taušl
Pavel Taušl prošel od roku 1990 obchodem, manažerskými profesemi v českých i zahraničních korporacích. Od roku 2000 se věnuje koučinku a rozvoji obchodníků a manažerů různých profesí. Často jezdí s obchodníky do terénu, je účasten (aktivně i pasivně) obchodním jednáním a pomáhá obchodníkům zefektivňovat jejich náročnou práci formou předávání svých osobních zkušeností, technik, tipů a doporučení.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.