Epidemický / pandemický plán pro zdravotní a sociální služby (Proběhlo)
Seminář
Nemáme to za sebou – připravte se na další vlnu nebo nové výskyty infekčních onemocnění koncepčně.
Je čas zhodnotit průběh pandemie a aktualizovat pandemické plány pro jejich lepší využití ve vaší organizaci. Jedině tak budete dobře připraveni na další vlnu či nové výskyty infekcí, budete schopni lépe omezovat škody a zabráníte ohrožení pacientů, klientů a personálu. Upozorníme zejména na to, co musí správný pandemický plán zahrnovat specificky v nemocnicích, zdravotnických zařízeních, domovech seniorů a dalších organizacích s rizikovými klienty.
Termín
Středa, 18. 8. 2021 | 10:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Nemocnice, kliniky, další zdravotnická zařízení a všechna pracoviště sociálních služeb by se měly po více než roce zkušeností s Covid-19 lépe připravit na budoucnost, která může být už zase blízko. Toho lze dosáhnout aktualizací či revizí interních pandemických plánů na základě získaných zkušeností. Provedeme vás poznatky, které vznikly po několika vlnách pandemie. Upřesníte si, co lze do vašich plánů doplnit, jaká opatření je nutné zavádět jako prevenci či při zjištěném výskytu onemocnění mezi personálem a pacienty / klienty . Shrneme také postupy pro komunikaci se státní správou či rodinami pacientů.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Epidemický / pandemický plán pro zdravotní a sociální služby je určen především pro vedení organizací, které jsou v aktivním kontaktu s vysoce rizikovými skupinami osob – pacienty ve zdravotnických zařízeních a klienty v organizacích sociálních služeb.
PROGRAM
1. Pandemický plán jako součást bezpečnostní dokumentace
Pandemický plán ČR
krajské pandemické plány
pandemický plán organizace
2. Organizace řízení v krizovém managementu
kdo, kdy a jakým způsobem aktivuje pandemický plán
sestavení krizového štábu a provozních týmů
plánování na různých úrovních
3. Analýza rizik
očekávaná míra zasažení
očekávané návštěvy lékaře
intenzivní péče
personální omezení
4. Doporučení pro aktualizaci
způsoby péče o pacienty
způsoby péče o zdravotnický personál
nácviky, školení
upřesnění postupů v komunikaci s orgány státní správy, institucemi, rodinami klientů / pacientů, dalšími zdravotnickými zařízeními
vyšší zajištění soběstačnosti jako klíčový prvek zvládání mimořádných událostí
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Iveta Klementová
Iveta Klementová působí na Krajské hygienické stanici Středočeského kraje se sídlem v Praze jako krizová manažerka. Současně spolupracuje také na Fakultě biomedicínského inženýrství ČVUT jako přednášející kurzu Hygiena a epidemiologie a doktorandka zabývající se krizovými procesy zabezpečení pitnou vodou při odstávkách dlouhodobého charakteru ve zdravotnických zařízeních. Vystudovala brněnskou Univerzitu obrany se zaměřením na krizový management a ochranu obyvatelstva.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.