Elektronizace veřejných zakázek v otázkách a odpovědích (Proběhlo)
Seminář
Shrnutí praktických zkušeností s elektronizací zakázek 5 měsíců po spuštění její plošné povinnosti.
Teprve nástup povinné elektronické komunikace ve veřejných zakázkách dle zákona 134/2016 Sb. odhalil v praxi řadu nejasných a rozporuplných momentů, ať už se jedná o využití elektronických nástrojů nebo vyhotovování a podepisování elektronických dokumentů. Nabízíme vám rozbor nových požadavků i sdílení zkušeností dobré i špatné praxe pod vedením uznávané odbornice a lektorky.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.Výhoda: Účastníkům nabízíme možnost zaslat předem své dotazy, které lektorka zodpoví v průběhu semináře.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Od října minulého roku se účastníků zadávacího řízení dle zákona 134/2016 Sb. týká povinnost elektronické komunikace . S povinnou elektronizací je spojena řada nejasností a otázek - na některé lze odpovědět výkladem zákona a metodických pokynů, na jiné již máme cenné odpovědi díky zkušenostem z praxe.
Na semináři vyzdvihneme výhody elektronizace, ale upozorníme i na její úskalí . Získáte aktuální poznatky o elektronických postupech ve veřejném zadávání, elektronickém uzavírání smluv, elektronických nástrojích, profilu zadavatele, elektronické aukci, dynamickém nákupním systému včetně e-katalogů a mnoho dalšího.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Elektronizace veřejných zakázek v otázkách a odpovědích je určen zadavatelům i dodavatelům veřejných zakázek.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Povinná elektronizace veřejných zakázek
povinnost výhradně elektronické komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem
elektronické nástroje a jejich využití v praxi
profil zadavatele - jak ho správně používat
elektronické nabídky – jak je podávat
elektronické dokumenty, výstupy z ústní komunikace a listinné dokumenty
uzavírání a uveřejňování smluv v rámci povinné elektronické komunikace
uveřejňování formulářů - specifika
záludnosti v doručování a počítání času
uchovávání dokumentace o zadávacím řízení elektronicky
2. Elektronická aukce
postup a nejvhodnější použití
3. Dynamický nákupní systém
elektronický katalog a jeho využití
4. Rozhodovací praxe v elektronizaci veřejného investování
rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a soudů
5. Vaše dotazy z praxe a diskuse
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
JUDr. Michaela Poremská, Ph.D., LLM
Michaela Poremská se zabývá zadáváním veřejných zakázek od roku 2006 a od roku 2009 používá při zadávání veřejných zakázek pouze elektronické nástroje. Píše odborné články na téma veřejných zakázek, je autorkou několika odborných publikací (např. „Veřejné zakázky stručně a prakticky“) a vede semináře na téma elektronizace veřejných zakázek. Od ledna 2021 se věnuje advokacii.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.