Elektronizace ve veřejných zakázkách již povinně (Proběhlo)
Seminář
Komunikace mezi všemi zadavateli a dodavateli musí probíhat výhradně elektronicky od 18. 10. 2018.
Od října letošního roku se povinnost elektronické komunikace rozšíří na všechny zadavatele a dodavatele veřejných zakázek. S tím je spojena řada otázek a nejasností. Nabízíme vám podrobné shrnutí nových závazných postupů včetně využití elektronických nástrojů, dynamického nákupního systému a elektronických aukcí. Získejte spolehlivá doporučení od expertky na elektronizaci veřejného investování.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Výhoda: Účastníkům nabízíme možnost zaslat předem své dotazy, které lektorka zodpoví v průběhu semináře.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Zadavatelé i dodavatelé veřejných zakázek se musejí připravit na povinnou elektronizaci již od října letošního roku.
Na semináři se zaměříme na aplikaci zákona o zadávání veřejných zakázek specificky z pohledu jejich elektronizace . Budeme se podrobně věnovat povinné elektronické komunikaci, elektronickým nástrojům, elektronickým nabídkám a dokumentům, elektronické aukci, dynamickému nákupnímu systému a rozhodovací praxi v elektronizaci veřejného zadávání.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Elektronizace ve veřejných zakázkách již povinně je určen všem zadavatelům i dodavatelům.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Elektronizace a její postavení v zákoně o zadávání veřejných zakázek
povinnost elektronické komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem
elektronické nástroje a jejich využití
profil zadavatele v kontextu elektronizace
elektronické nabídky a jejich specifika
elektronické dokumenty, výstupy z ústní komunikace a listinné dokumenty
povinnosti při uveřejňování smluv elektronicky
uveřejňování formulářů – co neopomenout
doručování a počítání času – jak se počítá při elektronickém dodání
uchovávání dokumentace o zadávacím řízení elektronicky
2. Elektronická aukce
jak postupovat krok za krokem
3. Dynamický nákupní systém
elektronický katalog – jak s ním nakládat
4. Užitečné informace z rozhodovací praxe v elektronizaci veřejného investování
rozhodování Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže
5. Diskuse, příklady
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
JUDr. Michaela Poremská, Ph.D., LLM
Michaela Poremská se zabývá zadáváním veřejných zakázek od roku 2006 a od roku 2009 používá při zadávání veřejných zakázek pouze elektronické nástroje. Píše odborné články na téma veřejných zakázek, je autorkou několika odborných publikací (např. „Veřejné zakázky stručně a prakticky“) a vede semináře na téma elektronizace veřejných zakázek. Od ledna 2021 se věnuje advokacii.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.