Elektronický podpis, elektronická pečeť a časové razítko (Proběhlo)
Seminář
Praktické rady, kdy a jak je použít, ověřit a bezpečně uchovat.
V důsledku koronavirové pandemie jsou organizace nuceny rychle se vypořádat s problémy, které přináší elektronická správa dokumentů. Základem je detailní znalost elektronických ověřovacích prvků jako je elektronický podpis, elektronická pečeť a časové razítko. Na semináři si ověříte, zda postupujete správně při jejich použití, detekci, kontrole, vyhodnocení a následném dlouhodobém zachování právní platnosti.
Termín
Čtvrtek, 29. 7. 2021 | 09:00 - 12:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Poslední rok nás poučil o významu elektronizace veřejné správy a poukázal na nedostatky, které brání jejímu rozvoji. Ukázalo se, mimo jiné, že je potřeba odstranit aktuální problémy organizací při používání nástrojů jako je elektronický podpis, elektronická pečeť či časové razítko. Zaměříme se na problematiku kvalifikovaných i nekvalifikovaných služeb vytvářejících důvěru dle nařízení eIDAS. Ujasníme si rozdíly mezi různými typy elektronických podpisů a zrekapitulujeme správné úřední postupy při práci s nimi. Nedílnou součástí bude i problematika elektronických pečetí a časových razítek.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Elektronický podpis, elektronická pečeť a časové razítko je určen zejména zástupcům organizací veřejného sektoru a úřadům ÚSC.
PROGRAM
Úvod do problematiky
Právní a metodický rámec
Význam, účel a princip podpisu, značky, pečetě a časového razítka
Druhy a úrovně podpisů
Fikce podpisu v ISDS a ISVS
Úředně ověřený elektronický podpis
Kvalifikované prostředky pro vytváření elektronických podpisů (QSCD)
Vzdálené podepisování a pečetění
Dlouhodobé uchování a udržení důkazního břemene
Nástroje a služby pro podepisování, ověřování a uchovávání
Příklady správné a špatné praxe
Dotazy a diskuse zúčastněných
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Jan Frk
Jan Frk je ředitelem divize eGovernment ve společnosti Software602. Působí jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. Je členem různých odborných organizací, které se věnují oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor oprávněný na základě rozhodnutí MV vykonávat odborná školení a vzdělávací programy se zabývá dlouhodobě lektorskou činností.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.