Elektronická evidence tržeb se blíží (Proběhlo)
Seminář
Seznamte se podrobně s elektronickou evidencí tržeb jako novou povinností pro všechny podnikatele – plátce i neplátce DPH.
Části podnikatelů vzniká už od 1. 12. 2016 povinnost evidovat tržby, tedy zasílat informace o veškerých hotovostních tržbách elektronicky finanční správě, ostatní „přijdou na řadu“ následně. Na našem semináři získáte aktuální informace o časovém harmonogramu náběhu této povinnosti, ale zejména se dozvíte, jak této povinnosti prakticky dostát a které další daňové souvislosti jsou s EET spojeny – z hlediska DPH i z hlediska daně z příjmů.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
V souvislosti se zavedením elektronické evidence tržeb je dosud spojena řada otevřených otázek, které se týkají jak technického zabezpečení evidence tržeb, tak konkrétních postupů a výstupů této nové evidence.
Na našem semináři vám poskytneme přehled veškerých povinností, které s evidováním tržeb souvisí, upozorníme na možná úskalí a doporučíme vhodná řešení problémových situací. Dozvíte se, které tržby se evidovat musí a které ne, jak postupovat v případě nejistoty a od kdy se koho povinnost posílat údaje týká. Budeme se zabývat i souvislostmi nového zákona o EET se zákonem o DPH a zákonem o daních z příjmů.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Elektronická evidence tržeb pro plátce i neplátce DPH osloví majitele firem, finanční manažery, pracovníky účetních a finančních útvarů obchodních společností, nezávislé účetní poradce a auditory.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
Přehled základních principů systému elektronické evidence tržeb
Povinnosti podnikatelů v souvislosti s elektronickou evidencí tržeb
Vymezení evidované tržby, storna a opravy evidované tržby
Tržby vyloučené z evidence tržeb
Použití certifikátu a údaje na účtence při zastoupení a pověření
Evidování tržeb ve zjednodušeném režimu – kdy je možné
Autentizační údaje a certifikát pro evidenci tržeb – technické náležitosti
Kontrolní pravomoci a správní delikty na úseku evidence tržeb
Účinnost zákona – náběh dle oboru jednotlivých podnikatelů a podniků
Dopady do zákona o daních z příjmů
E-tržby a vazba na kontrolní hlášení
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Iva Stejskalová
Iva Stejskalová pracuje ve finanční správě již více než 20 let. Z pozice vedoucí oddělení kontroly právnických osob na Finančním úřadu v Hradci Králové přešla na Finanční úřad pro Pardubický kraj na pozici vedoucí oddělení daně z příjmů právnických osob. Od roku 2015 pracuje na tomto úřadu jako vedoucí oddělení nepřímých daní.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě