Elektronická evidence tržeb se blíží (Proběhlo)
Seminář
Seznamte se podrobně s elektronickou evidencí tržeb jako novou povinností pro všechny podnikatele – plátce i neplátce DPH.
Nejen restauracím a hotelům, ale i poskytovatelům doplňkových stravovacích služeb vzniká už od 1. 12. 2016 povinnost zasílat informace o veškerých hotovostních tržbách elektronicky finanční správě. Ostatní podnikatelé „přijdou na řadu“ následně. Na našem semináři získáte aktuální informace o časovém harmonogramu náběhu této povinnosti, ale zejména se dozvíte, jak této povinnosti prakticky dostát a které další daňové souvislosti jsou s EET spojeny.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Se zavedením elektronické evidence tržeb je dosud spojena řada otevřených otázek, které se týkají jak technického zabezpečení evidence tržeb, tak konkrétních postupů a výstupů této nové evidence. Navíc krátce před spuštěním EET státní správa teprve upřesňuje, kterých podnikatelských subjektů se bude první fáze týkat.
Na našem semináři vám poskytneme přehled povinností, které s evidováním tržeb souvisí, upozorníme na možná úskalí a doporučíme vhodná řešení problémových situací. Dozvíte se, které tržby se evidovat musí a které ne, jak postupovat v případě nejistoty a od kdy se koho povinnost posílat údaje týká. Budeme se zabývat i souvislostmi nového zákona o EET se zákonem o DPH a zákonem o daních z příjmů.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Elektronická evidence tržeb pro plátce i neplátce DPH osloví majitele firem, finanční manažery, pracovníky účetních a finančních útvarů obchodních společností, nezávislé účetní poradce a auditory.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
Přehled základních principů systému elektronické evidence tržeb
Povinnosti podnikatelů v souvislosti s elektronickou evidencí tržeb
Vymezení evidované tržby, storna a opravy evidované tržby
Tržby vyloučené z evidence tržeb
Použití certifikátu a údaje na účtence při zastoupení a pověření
Evidování tržeb ve zjednodušeném režimu – kdy je možné
Autentizační údaje a certifikát pro evidenci tržeb – technické náležitosti
Kontrolní pravomoci a správní delikty na úseku evidence tržeb
Účinnost zákona – náběh dle oboru jednotlivých podnikatelů a podniků
Dopady do zákona o daních z příjmů
E-tržby a vazba na kontrolní hlášení
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Iva Stejskalová
Iva Stejskalová pracuje ve finanční správě již více než 20 let. Z pozice vedoucí oddělení kontroly právnických osob na Finančním úřadu v Hradci Králové přešla na Finanční úřad pro Pardubický kraj na pozici vedoucí oddělení daně z příjmů právnických osob. Od roku 2015 pracuje na tomto úřadu jako vedoucí oddělení nepřímých daní.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě