eGovernment – jak nechodit na úřad (Proběhlo)
Seminář
Online služby radnice pro občany, aneb co lze na tomto poli dělat již dnes.
Myšlenkou eGovernmentu je správa věcí veřejných za využití moderních elektronických nástrojů, díky kterým se stane veřejná správa přátelštější, dostupnější, efektivnější, rychlejší a navíc levnější. Přijďte si ověřit na tento seminář, kde se s implementací eGovernmentu nachází právě Váš úřad. Nezapomeňte, že oceňovaná radnice bude právě ta, kam nebudou muset občané osobně chodit.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
eGovernment ve veřejné správě je v poslední době dynamicky se rozvíjející oblast, která může přinést komfortní řešení pro široký okruh samosprávních činností. Příklady špatné praxe však ukazují, že nevhodná implementace eGovernmentu může prodražit a zkomplikovat dosud bezproblémový chod úřadu.
Představíme problematiku eGovernmentu v kontextu současných změn právního rámce a ukážeme, jaké nástroje jsou již dnes běžně využitelné a oceňované v aktuální praxi. Seznámíme vás s řadou užitečných prvků při zavádění elektronizace a poukážeme na rizikové momenty.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář eGovernment – jak nechodit na úřad osobně je určen starostům, tajemníkům, metodikům, informatikům a dalším zástupcům územně samosprávných celků.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Stávající možnosti eGovernmentu
Informační systém základních registrů
Czech POINT – jak dnes a jak v budoucnu
Informační systém datových schránek – okruhy využití
Obecné rozhraní pro propojení informačních systémů
2. Elektronické ověřovací prvky
Současná situace s elektronickým podpisem
Novinky v elektronické pečeti
Význam časového razítka
3. Připravované rozšíření eGovernmentu
Hybridní pošta – co se pod tím skrývá
Elektronická identita – jak ji zaručit
Úplné elektronické podání – co vše se musí stát, aby to fungovalo
Elektronická fakturace – jak a kdy nastane
4. Diskuze – odpovědi na dotazy účastníků a doporučení z praxe
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Jan Frk
Jan Frk je ředitelem divize eGovernment ve společnosti Software602. Působí jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. Je členem různých odborných organizací, které se věnují oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor oprávněný na základě rozhodnutí MV vykonávat odborná školení a vzdělávací programy se zabývá dlouhodobě lektorskou činností.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě