Efektivní využití Excelu v účetní praxi (Proběhlo)
Seminář
Účetní a Excel patří neodmyslitelně k sobě. Seznamte se s užitečnými nástroji pro vaši každodenní praxi.
Excel je program takřka nekonečných možností. Jak ale vybrat z nabízených funkcí a výpočtů ty nejužitečnější pro vaši účetní a ekonomickou praxi? Seznámíme vás s různými typy účetních a ekonomických výpočtů, poradíme, jak zpracovávat a vyhodnocovat velké objemy dat, jak je analyzovat a tvořit sofistikované strukturované přehledy a modely, za které vás ocení vedení vaší organizace.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.Podmínkou účasti na semináři je vlastní notebook s nainstalovaným MS Excel.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Návodů a manuálů jak pracovat v Excelu koluje po internetu spousta. Učit se metodou pokus - omyl je ovšem časově náročné, navíc jako samouk se snadno dostanete do slepé uličky. Pokročilejší funkce a výpočty, které by vám podstatně usnadnily práci, tak zbytečně zůstávají mimo váš dosah. Seznámíme vás s klíčovými funkcemi Excelu pro vaši praxi - sledování přijatých plateb, nákladových středisek, rozúčtovávání plateb, dohledávání souvisejících položek. Naučíte se též využívat data exportovaná z internetbankingu pro účely sledování a vyhodnocování plateb, to vše na praktických ukázkách.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Efektivní využití Excelu v účetní praxi osloví zejména účetní, finanční a ekonomické manažery, pracovníky controllingu a také všechny, kteří zpracovávají, vyhodnocují a kontrolují velké objemy účetních a ekonomických dat.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Vzorce
zásady tvorby složitějších vzorců – jak se neztratit ve složitých výpočtech
propojování listů a sešitů – jak propojit více reportů do jednoho výstupu
dynamické odkazy na oblasti – jak neopomenout nové řádky při výpočtech
2. Funkce
podmínkové funkce – pro jednodušší kategorizaci plateb a faktur
podmíněné součty a počty – pro výběrové sčítání potřebných položek
vyhledávací funkce – pro dohledání souvisejících plateb
funkce hledání řešení – pro plánování a optimalizaci výpočtů
3. Analýza dat
automatický filtr – vytáhněte z databází rychle potřebné údaje
souhrny dat – rychlé sumarizace v tabulkách dle zadané podmínky
kontingenční tabulky – vytvářejte bezchybné reporty v řádech minut
využití dat exportovaných z internetbankingu – jak efektivně pracovat s exportovanými bankovními výpisy
4. Grafy
běžné grafy – jeden obrázek je lepší než tisíc slov
kontingenční grafy – vizualizujte např. příjmy a výdaje po měsících nebo strukturu firemních příjmů a nákladů vyjádřenou v procentec
5. Tiskové výstupy
opakování tisku záhlaví řádků a sloupců – pro tisk dlouhých tabulek na několik stránek
nastavení komentářů v buňkách – jak vytisknout komentáře z listu na více způsobů
6. Vaše dotazy
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.
Jiří Špaček se již 25 let aktivně věnuje školení Excelu, Wordu, PowerPointu, Outlooku, AutoCADu a programování maker a reportů na zakázku. Je certifikovaným lektorem dle Národní soustavy kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T), držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist, profesionálních certifikací pro programy AutoCAD (zde je také spoluautorem 8 knih) a Revit Architecture. K účastníkům kurzů přistupuje individuálně a velmi vstřícně. Jeho bohaté zkušenosti a rozhled dokládá již téměř 13700 spokojených účastníků z více než 740 firem napříč všemi obory.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě