Jak posílit efektivní nákup ve vaší společnosti (Proběhlo)
Seminář
Levně nakoupit, není to hlavní. Nakupovat efektivně je to, oč tu běží!
Proces nákupu je často podceňován a přitom zásadně ovlivňuje náklady a tudíž efektivnost společnosti. Na našem semináři se naučíte správně určit interní potřeby nákupu, vybírat vhodné dodavatele a správně nakládat se zásobami. Od experta získáte i další znalosti a dovednosti přímo aplikovatelné „již od zítřka“.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Společnost, která chce být štíhlá, nalezne právě v nákupních činnostech značný potenciál úspor díky přehlíženým možnostem vyšší efektivity. Přitom právě optimalizací nákupu lze velmi rychle zvýšit profitabilitu .
Získáte znalosti, které vám umožní správně určit interní potřebu nákupu z hlediska množství, kvality, ceny a času dodávky, vybrat nejvhodnější dodavatele a měřit úroveň a výkonnost nákupu. Zdokonalíte se také ve vyjednávacích dovednostech s dodavateli a seznámíte se s aplikací moderních metod řízení zásob.
Koho seminář osloví
Seminář Jak posílit efektivní nákup ve společnosti je určen pro pracovníky nákupních oddělení větších firem, či ředitelům a majitelům menších firem. Cenné informace mohou získat i odpovědné osoby, které nakupují v organizacích neziskového sektoru.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
Nákup jako proces: Jak ho správně a efektivně řídit
role a pozice nákupu ve firmě či organizaci
řízení a činnost nákupního útvaru
metody pro zvyšování efektivity práce nákupu
Využití strategických a operativních nástrojů a metod nákupu
strategie řízení, pravidla a organizace nákupu
Paretovo pravidlo, metodika ABC a XYZ v nákupu
strategie výběru dodavatelů
komoditní strategie
Řízení zásob v nákupu
klasifikace zásob
modely řízení zásob
analýzy pro řízení zásob
pojistná zásoba – její úloha
Dodavatelé: Jak je vybrat, hodnotit a jak s nimi komunikovat
kvalifikace dodavatelů
metody a nástroje pro hodnocení dodavatelů
Controlling nákupu
základní principy měření výkonnosti nákupu
zásady nastavení KPI pro nákup
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Petr G. Karkovský
Petr Karkovský působil do roku 2004 ve vrcholovém managementu firem v oblasti FMCG, kde získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V roce 2012 se stal finalistou soutěže projektový manažer roku. Je členem Komory logistických auditorů ČR, poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě