Digitalizace a automatizace účetnictví prakticky (Proběhlo)
Seminář
Aneb hladký přechod od papírové účtárny k moderní on-line kanceláři.
Účetnictví prochází v poslední době masivními změnami směřujícími k vyššímu využívání digitalizace a tzv. bezpapírové účtárny. Kdo dosud váhal, je nyní pod tlakem okolností nucen narychlo převádět doklady do digitální podoby a automatizovat většinu účetních procesů. Poradíme vám, jak hladce vplout do praxe online účetní kanceláře za stávajících legislativních podmínek i případných technických omezení.
Termín
Středa, 13. 10. 2021 | 09:00 - 15:30
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Digitalizace a automatizace jsou dnes často zmiňované pojmy. Přesto mnohé účetní jednotky a kanceláře stále pracují s papírovými doklady , jednotlivé doklady tisknou, účtenky lepí na papír, popisují a podepisují a následně zakládají do šanonů. Na semináři vám předvedeme, jak lze nastavit digitální účtárnu včetně správné archivace dokladů . Seznámíme vás s nástroji pro automatické vyčítání údajů z faktur a dalšími možnostmi automatizace příjmu účetních dokladů, jejich schvalování a účtování, to vše v souladu s platnou legislativou.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Digitalizace a automatizace účetnictví prakticky je určen především pro účetní, hlavní účetní a finanční manažery všech typů účetních jednotek a dále pro majitele nebo jednatele společností či vedení organizací všech typů.
PROGRAM
1. Přehled legislativy týkající se digitalizace, základní pojmy
forma dokladů, transformace písemných na digitální a naopak
náležitosti účetních a daňových dokladů
podpisy, průkaznost, bezpečnost dat
archivace dokumentů
možná úskalí digitalizace
2. Příklady automatizace
nástroje pro automatické vytěžování faktur
vstupní portály
reporting
3. Praktická část: ukázky z on-line účetní kanceláře s využitím externích aplikací dostupných na trhu
4. Prostor pro vaše dotazy DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Jolana Pražáková
Jolana Pražáková působí od roku 2004 jako certifikovaná účetní. Pracovala na pozici hlavní účetní v různých bankách. Od roku 2018 se jako majitelka a jednatelka společnosti Advanced Accounting zabývá poskytováním účetních služeb a konzultací pro malé a střední společnosti. Ve své práci se zaměřuje na bezpapírový proces, sledování vývoje v digitalizaci a automatizaci účetních procesů a zavádění dostupných novinek do každodenní praxe.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.