Datové schránky z pohledu veřejné správy (Proběhlo)
Seminář
Jak na doručování prostřednictvím Informačního systému datových schránek.
Datová schránka se v průběhu koronavirové pandemie stala nepostradatelným nástrojem pro komunikaci. Práce se systémem ISDS se pro úřady a další organizace stala naprostou nezbytností. Tématem semináře budou informace o doručování a zejména shrnutí správného úředního postupu při doručování. Věnovat se budeme praktickým zkušenostem a nejčastějším obstrukčním jednání ze stran adresátů.
Termín
Úterý, 23. 8. 2022 | 14:00 - 17:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Zájem veřejnosti o zřízení datové schránky vzrostl za poslední měsíce o desítky procent a datová schránka se tak stala směrem k úřadům a jiným organizacím stěžejním komunikačním nástrojem. Zvládnutí práce s datovou schránkou včetně všech specifik se tak stalo naprostou nutností. Na semináři shrneme zejména správný úřední postup dle právního rámce a také ustálené judikatury. Značná část semináře bude pak věnována vadám doručení a také obstrukčním jednáním ze strany adresátů a obranným možnostem , které v jednotlivých situacích jako úřad či organizace máte.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Datové schránky z pohledu veřejné správy je určen zejména pro vedoucí pracovníky, pracovníky odpovědné za tvorbu interních předpisů, metodikům, pracovníkům odborných agend a správcům a administrátorům informačních systémů v organizacích veřejného sektoru.
PROGRAM
1. Úvod do problematiky datových schránek
datové schránky a aktuální trendy eGovernmentu
systémy pro doručování do datové schránky
2. Správný úřední postup dle právního rámce a ustálené judikatury
náležitosti dokumentu odesílaného do datové schránky
určení adresáta a jeho adresy
náhradní doručení
určení okamžiku doručení
počítání lhůt
dodejka datové zprávy
3. Vady doručení a jejich možné následky
formální vady
materiální vady
důsledky vad doručení
4. Aktuální novely v oblasti datových schránek
5. Diskuse nad dotazy účastníků DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Jan Frk
Jan Frk je ředitelem divize eGovernment ve společnosti Software602. Působí jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. Je členem různých odborných organizací, které se věnují oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor oprávněný na základě rozhodnutí MV vykonávat odborná školení a vzdělávací programy se zabývá dlouhodobě lektorskou činností.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.