Datové schránky pro firmy – aktuální využití (Proběhlo)
Seminář
Jak a k čemu lze využít datovou schránku jako nástroj efektivní komunikace nejen s úřady.
Datová schránka se v průběhu pandemie stala významným nástrojem pro komunikaci s úřady a dalšími organizacemi. Řada firem měla možnost ověřit si její funkčnost a efektivitu. To dokládá i rapidní nárůst zájmu o zřízení nových datových schránek o desítky procent. Kurz vás seznámí nejen s fungováním datových schránek, ale upozorní především na požadavky pro správnou a právně závaznou komunikaci.
Termín
Čtvrtek, 16. 7. 2020 | 13:00 - 15:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
V případě, že se vám nehodí termín, budete moci využít nahrávku, kterou obdržíte.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ online SEMINÁŘE
Zájem o zřízení datové schránky vzrostl za poslední dva měsíce o desítky procent. Datová schránka se tak stala směrem k úřadům a jiným organizacím stěžejním komunikačním nástrojem , který se osvědčil jako efektivní i pro firmy. Vyplatí se ji používat i pro komunikaci mezi firmami navzájem.
Tématem semináře budou nejen informace, jak ovládat datové schránky, ale i shrnutí správného postupu při komunikaci s úřadem. Značná část semináře bude věnována praktickým zkušenostem a nejčastějším situacím při práci s datovou schránkou . V neposlední řadě pak bude diskutován i současný stav a budoucnost v této oblasti.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Datové schránky pro firmy – aktuální využití je určen zejména ředitelům, jednatelům, členům představenstev právnických osob, případně osobám samostatně výdělečně činným.
PROGRAM (13,00 – 15,00 HOD)
1. Úvod do problematiky datových schránek
výhody a nevýhody datových schránek
veřejný seznam držitelů datových schránek
fikce podpisu při odesílání
určení okamžiku doručení
dodejka datové zprávy
2. Práce s datovou schránkou
zřízení datové schránky
přístupy a oprávnění v datové schránce
náležitosti dokumentu odesílaného do datové schránky
systémy pro doručování do datové schránky
poštovní datová zpráva
znepřístupnění a zrušení datové schránky
zneplatnění a vydání nových přístupových údajů
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Jan Frk
Jan Frk působí jako metodik a softwarový architekt v oboru správy a ukládání dokumentů v digitální podobě. Působí jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. Jako akreditovaný lektor oprávněný na základě rozhodnutí MV vykonávat odborná školení a vzdělávací programy pro úředníky územních samosprávných celků se zabývá dlouhodobě i lektorskou činností.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".