Daňová a účetní specifika marketingu a reklamy
Seminář
Získejte přehled o daňové uznatelnosti marketingových nákladů spojených s účtováním reklamy a propagace.
Marketingové a reklamní náklady jsou významnou součástí nákladů každé firmy. Mají ale svá daňová a účetní specifika, která se vyplatí znát. Kde lze oprávněně ušetřit a co už je za hranou zákona? Které marketingové náklady jsou daňově uznatelné? Finanční úřady po tzv. marketingových nákladech „jdou“ na prvním místě – jaké podklady je tedy třeba připravit pro finanční kontrolu?
Termín
1. blok: čtvrtek, 11. 8. 2022 | 09:00 - 11:002. blok: čtvrtek, 11. 8. 2022 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Výhoda
Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy.
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Podnikatelská činnost spojená s marketingem a reklamou má specifické dopady do účetnictví i zdanění . Ať už je marketing hlavním předmětem vašeho podnikání nebo významnou část vašich nákladů tvoří akce podpory prodeje a další propagační činnost, oceníte přehled účetních a daňových předpisů, které jsou pro vás relevantní.
Provedeme vás krok za krokem uplatněním daňových předpisů v různých oblastech marketingu . Soustředíme se na daňovou uznatelnost různých typů nákladů a zaměříme se na DPH specificky u těchto činností. Neopomineme ani typický průběh finančních kontrol, protože oblast reklamy a marketingu je vždy v hledáčku finančního úřadu.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Daňová a účetní specifika marketingu a reklamy je určen finančním manažerům a hlavním účetním firem, osloví i manažery marketingu a obchodu.
PROGRAM
1. Dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů
propagační a dárkové poukazy, akce podpory prodeje, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků a jiné
2. Daňově uznatelné náklady v marketingu
a jejich vliv na marketingové a finanční rozpočty
3. Dopady DPH na marketing a finanční plánování
otázka vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí
4. Jaké podklady potřebujete pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy
5. Představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu
doporučení pro prevenci chyb a rizik
6. Dotazy a diskuse DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Jiří Jindrák
Jiří Jindrák je daňovým poradcem se specializací na oblast zdanění právnických osob a DPH. Je daňovým partnerem v poradenské společnosti HLB Proxy a dlouhodobě se věnuje přednáškové činnosti pro odbornou veřejnost.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminář: Daňová a účetní specifika marketingu a reklamy
Termín: Čtvrtek, 11. 8. 2022 Online – přímý přenos u vás na monitoru