Controlling a využití KPI v nákupu (Proběhlo)
Seminář
Přináší vaše oddělení nákupu firmě očekávaný přínos? Jak to změřit a na základě jakých ukazatelů nastavit změny?
Klíčový význam průběžného hodnocení efektivity nákupu – úspor, produktivity i využití zdrojů – stoupá v době turbulentních změn a hrozící ekonomické krize. Podmínkou kvalitního controllingu jsou vhodně nastavené indikátory „Key Performance Indicators“ (KPI), které využijete při řízení jednotlivých činností nákupního procesu.
Termín
1. blok: úterý, 2. 2. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: úterý, 2. 2. 2021 | 13:00 - 15:00
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.V případě, že se vám nehodí termín, budete moci využít nahrávku, kterou obdržíte.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
Zaměření semináře
Na nákupní proces doléhají v posledních měsících problémy dodavatelů v souvislosti s opatřeními kvůli pandemii. Nastupující ekonomická krize navíc ještě zvýší tlak na efektivitu a posuzování rizik v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Jak nejlépe efektivitu nákupu měřit a posuzovat?
Controlling v nákupu umožňuje průběžně měřit úroveň a výkonnost nákupních činností pro následná manažerská rozhodnutí. Podmínkou je správné nastavení KPI, tedy indikátorů a ukazatelů, které lze k měření úspěšně využívat. Provedeme vás měřením efektivity nákupu právě s důrazem na využití KPI.
Koho oslovíme
Seminář Controlling a využití KPI v nákupu je určen pro pracovníky nákupních oddělení, liniovým manažerům, ale i výrobním a logistickým manažerům ve větších firmách, či ředitelům a majitelům menších firem.
Program
1. Firemní controllingové ukazatele versus nákupní činnosti
2. Základní principy měření výkonnosti procesu nákupu
3. Správně zvolená KPI pro nákupní činnosti
4. KPI pro činnosti ovlivňující nákup
modely řízení zásob (P, Q)
modely strategie k dodavatelům a vhodná KPI
návazné logistické aktivity a jejich KPI
5. Vyhodnocení a význam KPI pro následné manažerské činnosti
6. Diskuse nad příklady z vaší praxe
Další informace
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně kurzu jsou přednášky a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".