Controlling a využití KPI v nákupu (Proběhlo)
Seminář
Jak v nákupu nastavit „Key Performance Indicators“ a jak měřit přínos nákupu pro efektivní výrobu.
Klíčový význam průběžného hodnocení efektivity nákupu – nejen úspor, ale produktivity a využívání zdrojů – stoupá v době turbulentních změn a narušených odběratelsko-dodavatelských řetězců. Podmínkou kvalitního controllingu jsou vhodně nastavené indikátory „Key Performance Indicators“ (KPI), které využijete při řízení jednotlivých činností nákupního procesu.
Termín
1. blok: středa, 2. 3. 2022 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 2. 3. 2022 | 13:00 - 15:00
Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
Zaměření
Na nákupní proces doléhají problémy dodavatelů v souvislosti s pandemií. Ekonomická a logistická nejistota zvyšuje tlak na efektivitu a posuzování rizik v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Jak nejlépe efektivitu nákupu měřit a posuzovat?
Controlling v nákupu umožňuje průběžně měřit úroveň a výkonnost nákupních činností pro následná manažerská rozhodnutí. Podmínkou je správné nastavení „Key Performance Indicators“ (KPI), tedy indikátorů a ukazatelů, které lze k měření úspěšně využívat. Provedeme vás měřením efektivity nákupu s důrazem na využití KPI .
Koho oslovíme
Seminář Controlling a využití KPI v nákupu je určen pro pracovníky nákupních oddělení, liniové manažery, ale i výrobním a logistickým manažerům ve větších firmách, či ředitelům a majitelům menších firem.
Program
1. Firemní controllingové ukazatele versus nákupní činnosti
2. Základní principy měření výkonnosti procesu nákupu
3. Správně zvolená KPI pro nákupní činnosti
4. KPI pro činnosti ovlivňující nákup
modely řízení zásob (P, Q)
modely strategie k dodavatelům a vhodná KPI
návazné logistické aktivity a jejich KPI
5. Vyhodnocení a význam KPI pro následné manažerské činnosti
6. Diskuse nad příklady z vaší praxe DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Pinka
David Pinka je zkušeným manažerem obchodních vztahů v logistických a nákupních procesech. Jako procesní analytik se specializuje na logistické procesy (přeprava, distribuce, manipulace, skladování, obaly a balení, pronájmy a údržbu manipulační techniky) a na procesní řízení v oblasti nákupních strategií. Má praktické zkušenosti z různých manažerských pozic (ředitel logistiky a nákupu, technický ředitel, ředitel strategie logistiky) v oblasti průmyslu i obchodu. Studoval ekonomii a management na ČVUT v Praze a MBA na Prague International Business School.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".