Byznys etiketa pro obchodníky (Proběhlo)
Seminář
Praktické návody, jak díky etiketě zvládnout byznys jednání a obchodní vztahy bez nežádoucích přešlapů.
S výjimkou eshopů svět obchodu pořád stojí a padá na osobních vztazích. Obchodníci, kteří si osvojili pravidla kultivovaného projevu, snáze a rychleji navazují vztahy se zákazníky a dlouhodobě dosahují lepších výsledků. Od umění podat ruku, přes zvládnutí správné hierarchie představování až po vhodný výběr oděvu pro konkrétní příležitost - přijďte si pro konkrétní tipy, jak na klienta udělat bezvadný dojem, abyste nakonec byli úspěšní.
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Osobní schůzky jsou „denním chlebem“ každého obchodníka. Reprezentuje při nich firmu, její hodnoty a svým osobním projevem dokáže, pozitivně či negativně, ovlivnit výsledek obchodního jednání a úspěch celého obchodu. Získejte cenné informace, jak se korektně chovat v té které situaci, a osvojte si nejen zdvořilostní návyky, které jsou nutné, ale i ty, které Vašemu projevu dodají novou úroveň. Provedeme vás situacemi jako je představování, výměna vizitek, předávání darů nebo pracovní oběd a přidáme další tipy , které okamžitě využijete v praxi.
Koho seminář osloví
Seminář Byznys etiketa pro obchodníky je určen pro obchodníky a další profese, které jsou v osobním kontaktu s klienty - pojišťovací agenty, finanční poradce, privátní bankéře, realitní makléře, manažery všech úrovní včetně jednatelů a majitelů firem.
Program (9,00 – 15,30 HOD)
1. Základní návyky osobní schůzky s klientem
oslovení a užití titulů - jak oslovit zákazníka a čeho se vyvarovat
představování – hierarchie dle společenské významnosti
podání ruky – kdo, kdy, komu
výměna vizitek – jak správně předávat a přijímat vizitky
vysvětlení rozdílů mezi slušností, zdvořilostí a prosazováním obchodních zájmů
2. Návštěvy ve firmách a předávání dárků
jak přivítat klienta ve své kanceláři a jak vést jednání na domácí půdě
jak se chovat při návštěvě klienta v jeho kanceláři v roli hosta
pravidla předávání a přijímání dárků a reklamních předmětů
3. Společenské pracovní akce a obchodní cesty
návyky ve společenských prostorách – restaurace, kavárny apod.
významné místo, jak do dveří a ven, výtahy a podržení židle
telefonování, rozhovory, oslovování personálu
jak jíst a chovat se při pracovním obědě
4. Zásady obchodního dress code
oblékání jako součást komunikace v pracovním prostředí
konkrétní tipy jak se obléknout pro tu kterou situaci
odstrašující příklady – vzory hodné následování
jak si vytvořit vlastní styl v souladu s firemní kulturou
5. Business etiketa pro každý den – další praktická doporučení
6. Prostor pro vaše dotazy a diskuzi
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Daniel Šmíd
Daniel Šmíd je lektor firemní kultury, korektního chování, moderní etikety, oblékání na úrovni a tvorby osobního stylu a firemní image. Trénuje obchodníky, jak navazovat vztahy se zákazníky, manažerům předkládá návody, jak reprezentovat sebe i firmu. Učí, jak budovat osobní značku v souladu s firemními hodnotami a kulturou. Pravidelně publikuje články na téma etikety a věnuje se psaní knih pro děti a mládež.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě