Menu

Brand Management – značka jako zdroj konkurenceschopnosti (Proběhlo)

Seminář

Co se skrývá za značkou firmy, výrobku nebo služby a jak tento potenciál využít naplno.

Online

Kdo je zákazníkem vaší značky a jakou konkurenční výhodu prostřednictvím značky zákazníkům nabízíte? Abyste správně vyhodnotili pozici značky a naplánovali její budoucí růst, potřebujete si odpovědět na tyto otázky. Chcete-li se prosadit s vaší značkou v online i offline prostředí a vybudovat úspěšný dlouhodobý brand management, nabízíme vám praktické nástroje a doporučení zkušené lektorky.

Termín
1. blok:středa, 2. 6. 2021 | 10:00 - 12:00
2. blok:středa, 2. 6. 2021 | 13:00 - 15:00

Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.

Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Cena
3 490 Kč

Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Detaily Přednáší Pokyny Objednat

Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.

Děkujeme.

Nahoru