Brand Management – značka jako zdroj konkurenceschopnosti (Proběhlo)
Seminář
Co se skrývá za značkou firmy, výrobku nebo služby a jak tento potenciál využít naplno.
Kdo je zákazníkem vaší značky a jakou konkurenční výhodu prostřednictvím značky zákazníkům nabízíte? Abyste správně vyhodnotili pozici značky a naplánovali její budoucí růst, potřebujete si odpovědět na tyto otázky. Chcete-li se prosadit s vaší značkou v online i offline prostředí a vybudovat úspěšný dlouhodobý brand management, nabízíme vám praktické nástroje a doporučení zkušené lektorky.
Termín
1. blok: středa, 2. 6. 2021 | 10:00 - 12:002. blok: středa, 2. 6. 2021 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Menší firmy často hledají nástroje, jak vyhodnotit, nakolik konkrétní značka ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníka. Velké firmy trpí jiným problémem – chovají se ke svým cenným značkám jako k aktivu, které není třeba dále rozvíjet a podporovat. Jaké nástroje řízení značky využijete právě ve vaší firmě?
Shrneme principy řízení značky i využití komunikačních nástrojů podporujících znalost značky a budování zákaznické loajality. Ukážeme, jak vyhodnotit účinnost a efektivitu vaší stávající značkové politiky . Na praktickém workshopu si vyzkoušíte tvorbu značky i její prezentaci.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Brand Management – značka jako zdroj konkurenceschopnosti je určen obchodním a marketingovým manažerům firem. Osloví i produktové manažery, manažery kvality a ředitele menších firem.
PROGRAM
1. Proč budou značky důležité pro zákazníky i v době pocovidové?
exkurz do historie řízení značek
co se za značkou skrývá
značka – logo firmy
značka produktové řady
značka kvality
privátní značka
prémiová značka
vizuální styl, grafické motivy, corporate desing
2. Žijeme značkou
vnímání a hodnocení značky – firmou / zaměstnanci / zákazníky
témata pro audit značky, nástroje hodnocení vnímání značky zákazníky – jak sestavit dotazník
konkurenční výhoda značky – máme ji a známe ji?
3. Komunikace značky – trendové nástroje online komunikace
sociální sítě – Facebook, MySpace, LinkedIn
blogy, videoblogy, mikroblogy – Twitter, Tumblr
diskuzní fóra, Q&A portály – Yahoo! Answers, Quora
wikis – Wikipedia, wikiHow
sdílená multimédia – YouTube, Flickr, Instagram, Pinterest
Messenger, Instagram Direct a WhatsApp
4. Tvorba značkové politiky s prezentací výsledků a zhodnocením DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifi kát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Naděžda Petrů se věnuje problematice obchodního a marketingového řízení firmy od roku 1999. V pozici manažerky marketingu Krahulíku – Masozávodu Krahulčí, obchodní ředitelky divize společnosti Sindat i vedoucí Katedry řízení podniku VŠFS staví obchodně-marketingové plány vždy na základě aktuálních tržních trendů. Kromě výuky předmětů Marketingové řízení podniku, Řízení obchodu či Manažerské minimum lektoruje i další odborné semináře pro podnikatelskou veřejnost.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".