Brand management - jak úspěšně řídit značku (Proběhlo)
Seminář
Značka je víc než logo, je to obraz v mysli zákazníka, který můžete vytvořit.
Brand, značka je vyjádření firemní strategie, je známkou identity, jedinečnosti a odlišnosti od konkurence. Jen silná značka dokáže vytvořit emocionální propojení se zákazníky a získat tím jejich loajalitu a věrnost firmě nebo produktu. Máte takovou značku? Hledáte nové způsoby, jak ji budovat a jak v jejím řízení využít současné a moderní nástroje marketingu?
Místo
Praha - Hotel Occidental****
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE
Nákupní rozhodování každého zákazníka je podmíněno tím, jak vnímá rozdíl mezi realitou a fikcí. Fikce vytváří emocionálně nabité obrazy v zákazníkově mysli, které naplňují jeho očekávání a přání. Stávají se magnetem, za který je zákazník ochoten utratit peníze, energii a čas. Silná značka firmy, produktu nebo služby je odrazem této fikce.
Seminář je výrazně aplikační. Ukážeme vám praktické příklady emocionálních marketingových sdělení. Vysvětlíme, jaká jsou pravidla vytváření obrazů v mysli zákazníků. Pochopíte, jak lze „naprogramovat“ nákupní rozhodování spotřebitele od raného dětství až po seniorský věk . Pod vedením zkušeného lektora si vyzkoušíte i vlastní kampaň na vytvoření obsahu značky.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ
Seminář Brand management – jak úspěšně řídit značku je určen marketingovým manažerům a všem, kteří chtějí vybudovat nebo posílit brand firmy, produktu nebo služby. Pokud začínáte budovat svou značku nebo jste se rozhodli dát své značce „nový náboj“, přijďte a zkuste si to nanečisto.
PROGRAM (9,00 – 15,30 HOD)
1. Brand a branding (tvorba brandu)
jejich zásadní význam v marketingové komunikaci
brand jména firmy, brand hmotného vs. nehmotného produktu, brand služby
brand positioning a identita brandu
brand jako odlišení a zbraň v konkurenčním boji
brand jako nástroj budování loajality zákazníků
co-branding a re-branding
2. Současné trendy marketingové komunikace a jejich vztah k brandingu
branding od nadlinky k podlince
branding v guerille, virálu, buzz, wow, pop a undercover marketingu
3. Mobilní marketing aneb jak dostat vaše logo „do kapsy“
SMS-MMS, soutěže, hlasování, ankety, advergaming, loga, obrázky, vyzváněcí melodie
cell broadcasting, location-based marketing, speciální grafické kódy, proximity marketing (využití bluetooth)
4. Perception management brandu – řízení vnímání reality
ovlivnění jednotlivých fází nákupního rozhodovacího procesu
psychologie davu a její využití pro vnímání značky
5. Praktické aplikace řízení značky
ukázky a analýza úspěšných kampaní jednotlivých značek
vlastní simulace pod vedením lektora, diskuse
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.
Jaroslav Halík je zkušeným lektorem a konzultantem v oblasti obchodních strategií na domácích i zahraničních trzích. Přednáší na mateřské Vysoké škole ekonomické v Praze a na dalších univerzitách doma i v zahraničí – RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, City University of Seattle, nebo na Prague International Business School, je autorem řady odborných publikací. Zabývá se rovněž tématy reklamy, procesního řízení a dále managementem kvality a exportními strategiemi.
Místo konání
Praha - Hotel Occidental****
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111, www.barcelo.com
Doprava:
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
zobrazit na Google mapě