Brand Management – jak řídit obchodní značku (Proběhlo)
Seminář
Co se skrývá za značkou firmy, výrobku, služby a jak tento potenciál využít naplno.
Kdo je zákazníkem naší značky? Kdo, kde a jak s naší značkou komunikuje? Jakou konkurenční výhodu prostřednictvím značky zákazníkům nabízíme? Jaké informace potřebujeme, abychom správně vyhodnotili pozici značky a naplánovali její budoucí růst? Chcete-li se v roce 2018 prosadit s vaší značkou více či dokonce položit základy pro úspěšný dlouhodobý brand management, nabízíme vám praktické nástroje pro řízení značek.
Místo
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
Detaily
Přednáší
Místo
Objednat
Zaměření semináře
Problémem menších firem je vyhodnotit, zda a nakolik značka ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníka. Velké firmy trpí jiným problémem – chovají se ke svým cenným značkám jako k aktivu, které není třeba dále rozvíjet a podporovat. Je tedy nejvyšší čas uvážit, jaké nástroje řízení značky využijete právě ve vaší firmě v roce 2018.
Pod vedením zkušené lektorky shrneme principy řízení značky i využití komunikačních nástrojů podporujících znalost značky a budování zákaznické loajality. Na tomto základě budete moci vyhodnotit účinnost a efektivitu vaší stávající značkové politiky . Na praktickém workshopu si pak vyzkoušíte tvorbu značky i její prezentaci.
Koho seminář osloví
Seminář Brand Management – jak řídit obchodní značku je určen pro top management firem a vedoucí pracovníky obchodně-marketingových útvarů.
Program (9,00 – 15,30 hod)
1. Proč jsou značky důležité pro zákazníky?
Exkurz do historie řízení značek
Co se za značkou skrývá?
O jakých značkách je vlastně řeč? a. značka / logo firmy b. značka produktové řady c. značka kvality d. privátní značka e. prémiová značka
2. Žijeme značkou
Volba prvků značky
Vnímání a hodnocení značky – firmou / zaměstnanci / zákazníky
Značka jako vnitřní pouto
Konkurenční výhoda značky – máme ji a známe ji?
3. Jak vytvořit a udržet značku?
Čtyři smysly značky a. produkt b. prostředí c. komunikace d. chování
Nástroje hodnocení vnímání značky zákazníky – jak sestavit dotazník?
4. Budoucnost (vaší) značky a její komunikace
5. Workshop – tvorba značkové politiky s prezentací výsledků a zhodnocením
Další informace
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
Kdo pro vás přednáší
doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Naděžda Petrů se věnuje problematice obchodního a marketingového řízení firmy od roku 1999. V pozici manažerky marketingu Krahulíku – Masozávodu Krahulčí, obchodní ředitelky divize společnosti Sindat i vedoucí Katedry řízení podniku VŠFS staví obchodně-marketingové plány vždy na základě aktuálních tržních trendů. Kromě výuky předmětů Marketingové řízení podniku, Řízení obchodu či Manažerské minimum lektoruje i další odborné semináře pro podnikatelskou veřejnost.
Místo konání
Brno - Quality Hotel Exhibition Centre**** (dříve Holiday Inn)
Hotel se nachází v těsné blízkosti veletržního a výstavního areálu – Veletrhy Brno, a.s. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením a bezplatným wi-fi připojením. Lobby bar nabízí velkoplošnou projekci, šipky a kulečník.
Adresa : Křížkovského 20, 603 00 Brno, tel: 543 122 111, https://www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
Doprava: Z Hlavního nádraží tramvají č. 1 na zastávku Mendelovo náměstí a dále autobusem č. 84 na zastávku Velodrom. Pokud cestujete autem, parkovat lze za poplatek v blízkém parkovacím domě nebo zdarma v okolních ulicích.
zobrazit na Google mapě
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.