Moduly kurzu Správce online prezentace školy
1) Celodenní prezenční seminář: pondělí, 2. 11. 2020 (9.00 – 15.30)
Školní web
- Výhody a nevýhody jednotlivých platforem (např. WordPress, Weby Google)
- Obsah - jaké informace má školní web obsahovat
- Orientace na webu a struktura obsahu
- Copywriting, srozumitelnost a pravidla pro čtivost publikovaných informací
- Propojení se sociálními sítěmi pro zvýšení návštěvnosti
- Doporučené zásady pro publikaci příspěvků
- Co má splňovat moderní design a grafika
- Jak zajistit komfortní funkčnost i na mobilních zařízeních
- Analytika návštěvnosti webu – jak a proč
- Příklady nejlepších školních webů v ČR
2) Distanční samostudium: 3. 11. 2020 – 29. 11. 2020
- Analýza vlastního webu na základě obsahových kritérií doporučených pro školy
3) Celodenní prezenční seminář: pondělí, 30. 11. 2020 (9.00 – 15.30)
Sociální sítě
- Jaké sociální sítě můžeme ve škole používat a proč
- Zásady práce se školním Facebook profilem
- Zásady práce se školním Instagramem
- Analýza dosahu publikovaných příspěvků
- Jak na interakci se čtenáři
- Správa profilu vaší školy na Mapách Google
- Spolupráce se sociálními sítěmi zřizovatele
- Příklady nejlepších FB a IG školních profilů v ČR
4) Distanční samostudium: 1. 12. – 13. 12. 2020
- Online materiály týkající se sociálních sítí – porovnání vlastních aktivit s prezentovanými profily
5) Celodenní prezenční seminář: pondělí, 14. 12. 2020 (9.00 – 15.30)
Zapojení učitelů a žáků (PR tým)
- Jak a za jakých podmínek zapojit žáky do online propagace školy
- Jak se efektivně starat o školní fotografie a videa (sdílená alba, archiv fotografií)
- Propagace významných událostí a aktivit školy v online prostředí
- Mikrostránky a jak je ve škole využít
- Ukázka prostředí Nových Webů Google pro vytvoření školních stránek nebo intranetu
6) Závěr
Zkouška - online test - certifikát
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.