Moduly kurzu Specialista e-shopu
1) Celodenní seminář: pondělí, 15. 4. 2019 (9.00 – 15.30)
Příprava e-shopu
- Pokud přidáte do vašeho mixu prodej na e-shopu - na jaké změny se připravit?
- Aktuální trendy v českých a zahraničních e-shopech
- Potenciál rozvoje a vývoj jednotlivých kategorií internetového prodeje
- Stanovení cílů, strategie a business plánu pro internetový prodej
- Legislativní podmínky provozování e-shopu (obchodní podmínky, vrácení zboží, GDPR)
- Poznání internetového trhu – konkurenti, produkt, cena
- Volba a nastavení skladu, logistiky a platebních metod
- Nastavení a vyškolení zákaznického servisu
- Definice USP (unique selling proposition) a její komunikační strategie
- Výběr e-shopové platformy a dalších systémů, tvorba samotného e-shopu (UX /User Experience, funkčnost, servisní parametry)
- Finanční řízení, HR, začlenění e-commerce do fungování firmy
2) Distanční samostudium: 16. 4. – 12. 5. 2019
- Příprava strategie, business plánu a SWOT analýzy pro spuštění e-shopu
- Definice USP a pojmenování kritických míst, které firma musí zvládnout pro spuštění e-shopu
- Rešerše a volba technického řešení eshopu
3) Celodenní seminář: pondělí, 13. 5. 2019 (9.00 – 15.30)
Spuštění e-shopu
- Nezbytné parametry úspěšného internetového obchodu
- prezentace a popis produktů, obsah
- Na co si dát pozor při spuštění a testování e-shopu
- Nastavení systému pro webovou analytiku a sběr dalších dat, nastavení klíčových KPI
- Základní marketingové nastavení
- SEO
- PPC
- Srovnávače zboží
- Affiliate
- E-mail marketing
- Sociální sítě
- Display, RTB, video kampaně
- See Think Do Care model
4) Distanční samostudium: 14. 5. – 26. 5. 2019
- Vypracování See Think Do Care (dle šablony STDC od lektora) marketingové strategie
- Definice KPI (key performance indicators) pro e-shop
- Nastavení komunikace pro některý ze základních kanálů (PPC, zbožové srovnávače, sociální sítě, emailing)
5) Celodenní seminář: pondělí, 27. 5. 2019 (9.00 – 15.30)
Rozvoj e-shopu a jeho marketing
- Omnichannel
- Budování značky v digitálním prostředí, PR
- Možnosti exportu do dalších zemí, prodej prostřednictvím Amazonu a dalších platforem
- Marketingová komunikace a kampaně
- Customer a user experience
- Možnosti zvyšování konverze
- Inovace v e-commerce (personalizace, marketingová automatizace a další)
6) Závěr
Zkouška - online test - certifikát
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.