Menu

Moduly kurzu Specialista e-shopu

1) Celodenní seminář: pondělí, 15. 4. 2019 (9.00 – 15.30)
Příprava e-shopu
  • Pokud přidáte do vašeho mixu prodej na e-shopu - na jaké změny se připravit?
  • Aktuální trendy v českých a zahraničních e-shopech
  • Potenciál rozvoje a vývoj jednotlivých kategorií internetového prodeje
  • Stanovení cílů, strategie a business plánu pro internetový prodej
  • Legislativní podmínky provozování e-shopu (obchodní podmínky, vrácení zboží, GDPR)
  • Poznání internetového trhu – konkurenti, produkt, cena
  • Volba a nastavení skladu, logistiky a platebních metod
  • Nastavení a vyškolení zákaznického servisu
  • Definice USP (unique selling proposition) a její komunikační strategie
  • Výběr e-shopové platformy a dalších systémů, tvorba samotného e-shopu (UX /User Experience, funkčnost, servisní parametry)
  • Finanční řízení, HR, začlenění e-commerce do fungování firmy

2) Distanční samostudium: 16. 4. – 12. 5. 2019
  • Příprava strategie, business plánu a SWOT analýzy pro spuštění e-shopu
  • Definice USP a pojmenování kritických míst, které firma musí zvládnout pro spuštění e-shopu
  • Rešerše a volba technického řešení eshopu

3) Celodenní seminář: pondělí, 13. 5. 2019 (9.00 – 15.30)
Spuštění e-shopu
  • Nezbytné parametry úspěšného internetového obchodu
    • prezentace a popis produktů, obsah
  • Na co si dát pozor při spuštění a testování e-shopu
  • Nastavení systému pro webovou analytiku a sběr dalších dat, nastavení klíčových KPI
  • Základní marketingové nastavení
    • SEO
    • PPC
    • Srovnávače zboží
    • Affiliate
    • E-mail marketing
    • Sociální sítě
    • Display, RTB, video kampaně
  • See Think Do Care model

4) Distanční samostudium: 14. 5. – 26. 5. 2019
  • Vypracování See Think Do Care (dle šablony STDC od lektora) marketingové strategie
  • Definice KPI (key performance indicators) pro e-shop
  • Nastavení komunikace pro některý ze základních kanálů (PPC, zbožové srovnávače, sociální sítě, emailing)

5) Celodenní seminář: pondělí, 27. 5. 2019 (9.00 – 15.30)
Rozvoj e-shopu  a jeho marketing
  • Omnichannel
  • Budování značky v digitálním prostředí, PR
  • Možnosti exportu do dalších zemí, prodej prostřednictvím Amazonu a dalších platforem
  • Marketingová komunikace a kampaně
  • Customer a user experience
  • Možnosti zvyšování konverze
  • Inovace v e-commerce (personalizace, marketingová automatizace a další)

6) Závěr

Zkouška - online test - certifikát

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.

Nahoru