Moduly kurzu Online marketing 2021
1) Online seminář: pátek, 28. 5. 2021
Marketingová strategie a webová prezentace splňující nároky roku 2021
- Marketingová strategie pro rok 2021
- co vše obsahuje marketingová strategie
- začněte definicí a poznáním vlastní značky
- cílová skupina a persony
- plánování strategie podle rámce SEE-THINK-DO-CARE
- Pravidla, která musí splňovat web nebo e-shop v roce 2021
- co to je kvalitní web nebo e-shop – struktura, grafika, výkon
- responzivní design pro mobilní dobu
- jak web správně propojit s měřením a sociálními sítěmi
- GDPR – nenarušujete soukromí vašich návštěvníků?
- podle čeho vybírat tvůrce nového webu
- SEO – jak zařídit, aby se web dobře umisťoval ve vyhledávačích i v roce 2021
- tvorba obsahu – obsah je král, aneb jak ho správně tvořit
- analýza klíčových slov
- on page a off page faktory se rovněž vyvíjejí
- nové technologie vyhledávačů Google a Seznam
- Co určitě na webu a v SEO v roce 2021 nedělat – přízraky minulosti
Distanční samostudium: 29. 5. – 10. 6. 2021
- Studium z online zdrojů doporučených lektorem (články, videa)
- Zpracování persony a základního STDC rámce pro váš business
2) Online seminář: pátek, 11. 6. 2021
Online reklama a aktivní online podpora vašeho webu
- PPC reklama v systémech Google Ads a Sklik – nové trendy a užitečné tipy
- vyhledávací síť – kdy se (ne)vyplatí
- bannery – zobrazujte se na těch pravých webech
- nákupní kampaně v Google Nákupech a Zboží.cz
- Reklama na Youtube – video jako nástroj prodeje i podpory značky
- Facebook, Instagram a další sociální sítě – prodávejte díky kreativitě
- Chatboti a messenger marketing – buďte svým zákazníkům blíž díky automatizaci
- Remarketing – dobrý sluha, ale špatný pán
- E-mail marketing – není mrtvý, jen je třeba ho dělat chytře
- Srovnávací portály (Heuréka, Glami a další)
- Co nás čeká do roku 2025?
Distanční samostudium: 12. 6. – 24. 6. 2021
- Studium z online zdrojů doporučených lektorem (články, videa)
- Doplnění STDC rámce dle získaných znalostí z druhého semináře
- Sestavení základního marketingového rozpočtu a odhadů výkonu
3) Online seminář: pátek, 25. 6. 2021
Spolupráce s agenturou, měření, analytika, optimalizace a reporty
- Jak si vybrat agenturu, která vám přinese výsledky, a jak sladit očekávání
- Asymetrické informace – nenechte se vodit za nos
- Nástroj Google Analytics a jiné metriky k hodnocení efektivity webu a kampaní
- Měřte vše potřebné pomocí Google Tag Manageru
- Jak správně vyhodnotit výkonnost a funkčnost webu a kampaní
- Poznejte své návštěvníky lépe díky Smartlooku
- Reportování – s Google Data Studiem budete mít vždy přehled, jak si kampaně a web vedou
- Jak insighty z reportu využít v dalších kampaních
- Shrnutí a to nejdůležitější co byste si měli odnést…
- …abyste zítra mohli začít
Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.