Menu

Moduly kurzu Online marketing 2021

1) Online seminář: pátek, 28. 5. 2021 
Marketingová strategie a webová prezentace splňující nároky roku 2021
  • Marketingová strategie pro rok 2021
    • co vše obsahuje marketingová strategie
    • začněte definicí a poznáním vlastní značky
    • cílová skupina a persony
    • plánování strategie podle rámce SEE-THINK-DO-CARE
  • Pravidla, která musí splňovat web nebo e-shop v roce 2021
    • co to je kvalitní web nebo e-shop – struktura, grafika, výkon
    • responzivní design pro mobilní dobu
    • jak web správně propojit s měřením a sociálními sítěmi
    • GDPR – nenarušujete soukromí vašich návštěvníků?
    • podle čeho vybírat tvůrce nového webu
  • SEO – jak zařídit, aby se web dobře umisťoval ve vyhledávačích i v roce 2021
    • tvorba obsahu – obsah je král, aneb jak ho správně tvořit
    • analýza klíčových slov
    • on page a off page faktory se rovněž vyvíjejí
    • nové technologie vyhledávačů Google a Seznam
  • Co určitě na webu a v SEO v roce 2021 nedělat – přízraky minulosti
     
Distanční samostudium: 29. 5. – 10. 6. 2021 
  • Studium z online zdrojů doporučených lektorem (články, videa)
  • Zpracování persony a základního STDC rámce pro váš business

2) Online seminář: pátek, 11. 6. 2021 
Online reklama a aktivní online podpora vašeho webu
  • PPC reklama v systémech Google Ads a Sklik – nové trendy a užitečné tipy
    • vyhledávací síť – kdy se (ne)vyplatí
    • bannery – zobrazujte se na těch pravých webech
    • nákupní kampaně v Google Nákupech a Zboží.cz
  • Reklama na Youtube – video jako nástroj prodeje i podpory značky
  • Facebook, Instagram a další sociální sítě – prodávejte díky kreativitě
  • Chatboti a messenger marketing – buďte svým zákazníkům blíž díky automatizaci
  • Remarketing – dobrý sluha, ale špatný pán
  • E-mail marketing – není mrtvý, jen je třeba ho dělat chytře
  • Srovnávací portály (Heuréka, Glami a další)
  • Co nás čeká do roku 2025?

Distanční samostudium: 12. 6. – 24. 6. 2021 
  • Studium z online zdrojů doporučených lektorem (články, videa)
  • Doplnění STDC rámce dle získaných znalostí z druhého semináře
  • Sestavení základního marketingového rozpočtu a odhadů výkonu

3) Online seminář: pátek, 25. 6. 2021 
Spolupráce s agenturou, měření, analytika, optimalizace a reporty
  • Jak si vybrat agenturu, která vám přinese výsledky, a jak sladit očekávání
  • Asymetrické informace – nenechte se vodit za nos
  • Nástroj Google Analytics a jiné metriky k hodnocení efektivity webu a kampaní
  • Měřte vše potřebné pomocí Google Tag Manageru
  • Jak správně vyhodnotit výkonnost a funkčnost webu a kampaní
  • Poznejte své návštěvníky lépe díky Smartlooku
  • Reportování – s Google Data Studiem budete mít vždy přehled, jak si kampaně a web vedou
  • Jak insighty z reportu využít v dalších kampaních
  • Shrnutí a to nejdůležitější co byste si měli odnést…
  • …abyste zítra mohli začít

Závěr – online test – získání certifikátu o absolutoriu 

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu. 

Nahoru