Menu

Moduly kurzu Nástroje úspěšného online marketingu

1) Celodenní seminář: pondělí, 10. 4. 2017 (9.00 – 15.30)
Webová prezentace splňující nároky roku 2017
  • Pravidla, která musí splňovat web nebo e-shop v roce 2017
    • Co to je kvalitní web nebo e-shop – parametry, jazyk, grafika, výkon
    • Responzivní design je povinností, pokud vám záleží na zákaznících
    • Jak web správně propojit se sociálními sítěmi
    • HTTPS a bezpečnost bude v roce 2017 hrát zásadní roli
  • SEO – jak zařídit, aby se web dobře umisťoval ve vyhledávačích v roce 2017
    • Tvorba obsahu – obsah je král, aneb jak ho správně tvořit
    • Role klíčových slov se změnila, ale jak
    • On page a Off page faktory se rovněž vyvíjejí
    • Nové technologie vyhledávačů Google Panda a Puningin
    • Seznam Jalapeňo – zkvalitněte výsledky vyhledávání
  • Co určitě na webu a v SEO v roce 2017 nedělat – přízraky minulosti
 
2) Distanční samostudium: 11. 4. 2017 – 27. 4. 2017
  • Dle zadání lektora s využitím e-knihy Viktor Janouch, Internetový marketing
 
3) Celodenní seminář: pátek, 28. 4. 2017 (9.00 – 15.30)
Online reklama a aktivní online podpora vašeho webu
  • Novinky roku 2016 – poznatky pro rok 2017
    • PPC v systémech Adwords a Sklik – nové trendy, náměty, užitečné tipy
    • Remarketing – aktuality v jeho přínosech a využití
    • RTB (Real time bidding) a další možnosti reklamy na internetu v roce 2017 (v Gmailu, FB messengeru)
    • Reklamní potenciál Facebooku a dalších sociálních sítí – pravda a mýty
    • E-mail marketing není mrtvý, jen je třeba ho dělat chytře
    • Bannerová reklama, PR články, Blogy – co z toho funguje
    • Srovnávací portály (Heuréka apod.)
 
4) Distanční samostudium: 29. 4. 2017 – 18. 5. 2017
  • Dle zadání lektora s využitím e-knihy Viktor Janouch, Internetový marketing

 
5) Celodenní seminář: pátek, 19. 5. 2017 (9.00 – 15.30)
Analyzování, testování, hodnocení, úpravy a reporty
  • Nástroj Google Analytics a jiné metriky k hodnocení efektivity webu a kampaní
  • Jak správně měřit výkonnost a funkčnost webu
  • Jak správně měřit jednotlivé on-line marketingové kampaně
  • Tvorba hypotéz, testování, A/B testování a hodnocení
  • Shrnutí a to nejdůležitější co byste si měli odnést…
  • …abyste zítra mohli začít
 
6) Závěr
Zkouška - online test - certifikát

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.

Nahoru