Menu

Moduly kurzu Manažer sociálních sítí září 2016

1) Celodenní seminář: pondělí, 19. 9. 2016 (9.00 – 15.30)

Marketing na sociálních sítích – jak mu porozumět, jak ho plánovat

  • Kdo a k čemu dnes používá sociální sítě
  • Jak lze využít Facebook pro prezentaci značky firmy
  • Jak je využít k prezentaci produktu nebo služby
  • Co od sociálních sítí očekávat, a co ne
  • Jak plánovat cíle prezentace, zdroje a prostředky
  • Jak se připravit na růst prezentace, jak podpořit její úspěch
  • Jak (a zda) spolupracovat s externími dodavateli
  • Jak připravit plán sociální komunikace firmy

2) Distanční samostudium: 20. 9. 2016 – 2. 10. 2016
  • Dle zadání lektora s využitím publikace: Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway
  • Případová studie: připravit plán sociální komunikace pro vlastní nebo modelovou firmu a produkt

3) Celodenní seminář: pondělí, 3. 10. 2016 (9.00 – 15.30)

Facebook prakticky – tvoříme prezentaci

  • Jak založit prezentaci na Facebooku – snadno, přehledně, bezpečně
  • Jak ji konfigurovat a naplnit prvotním obsahem
  • Jak ji propagovat – praktické tipy v online i offline světě a nejlépe zdarma
  • Jak publikovat obsah – typy obsahu a jak je kombinovat dohromady
  • Jak podporovat obsah – co dělat, aby jej vidělo co nejvíce lidí
  • Jak komunikovat s fanoušky – co když přijde kritik a jak na něj

4) Distanční samostudium: 4. 10. 2016 – 23. 10. 2016
  • Dle zadání lektora s využitím publikace Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway
  • Úkol: vytvoření a provoz modelové prezentace na vybrané síti

5) Celodenní seminář: pondělí, 24. 10. 2016 (9.00 – 15.30)

Komunikace a kampaně na sociálních sítích

  • Zopakování a kontrola předchozí práce, zpětná vazba lektora na založené prezentace účastníků
  • Doplnění – komunikace na Facebooku (dle aktuálních potřeb účastníků)
  • Management a řešení krizových situací
  • Reklama a sponzoring na sociálních sítích: čím se liší, jak fungují, aktuální trendy
  • Sponzorování obsahu: jak, kdy, pro koho, za jakých okolností
  • Reklamní kampaně: jak je řídit, jak je plánovat, jak měřit úspěšnost a jak zabránit zbytečné útratě
  • Jak efektivně propojit reklamu na sociálních sítích s PPC na webu

6) Závěr

Zkouška - online test - certifikát

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.

Nahoru