Moduly kurzu Manažer sociálních sítí září 2016
1) Celodenní seminář: pondělí, 19. 9. 2016 (9.00 – 15.30)
Marketing na sociálních sítích – jak mu porozumět, jak ho plánovat
- Kdo a k čemu dnes používá sociální sítě
- Jak lze využít Facebook pro prezentaci značky firmy
- Jak je využít k prezentaci produktu nebo služby
- Co od sociálních sítí očekávat, a co ne
- Jak plánovat cíle prezentace, zdroje a prostředky
- Jak se připravit na růst prezentace, jak podpořit její úspěch
- Jak (a zda) spolupracovat s externími dodavateli
- Jak připravit plán sociální komunikace firmy
2) Distanční samostudium: 20. 9. 2016 – 2. 10. 2016
- Dle zadání lektora s využitím publikace: Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway
- Případová studie: připravit plán sociální komunikace pro vlastní nebo modelovou firmu a produkt
3) Celodenní seminář: pondělí, 3. 10. 2016 (9.00 – 15.30)
Facebook prakticky – tvoříme prezentaci
- Jak založit prezentaci na Facebooku – snadno, přehledně, bezpečně
- Jak ji konfigurovat a naplnit prvotním obsahem
- Jak ji propagovat – praktické tipy v online i offline světě a nejlépe zdarma
- Jak publikovat obsah – typy obsahu a jak je kombinovat dohromady
- Jak podporovat obsah – co dělat, aby jej vidělo co nejvíce lidí
- Jak komunikovat s fanoušky – co když přijde kritik a jak na něj
4) Distanční samostudium: 4. 10. 2016 – 23. 10. 2016
- Dle zadání lektora s využitím publikace Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway
- Úkol: vytvoření a provoz modelové prezentace na vybrané síti
5) Celodenní seminář: pondělí, 24. 10. 2016 (9.00 – 15.30)
Komunikace a kampaně na sociálních sítích
- Zopakování a kontrola předchozí práce, zpětná vazba lektora na založené prezentace účastníků
- Doplnění – komunikace na Facebooku (dle aktuálních potřeb účastníků)
- Management a řešení krizových situací
- Reklama a sponzoring na sociálních sítích: čím se liší, jak fungují, aktuální trendy
- Sponzorování obsahu: jak, kdy, pro koho, za jakých okolností
- Reklamní kampaně: jak je řídit, jak je plánovat, jak měřit úspěšnost a jak zabránit zbytečné útratě
- Jak efektivně propojit reklamu na sociálních sítích s PPC na webu
6) Závěr
Zkouška - online test - certifikát
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.