Menu

Moduly kurzu Manažer sociálních sítí 2021 Praha

1) Online seminář: čtvrtek, 5. 11. 2020 (10.00 – 12.00 + 13.00 - 15.00)

Marketing na sociálních sítích – jak mu porozumět, jak ho plánovat

  • Kdo a k čemu dnes používá sociální sítě
  • Jak lze využít Facebook pro prezentaci značky firmy
  • Jak je využít k prezentaci produktu nebo služby
  • Co od sociálních sítí očekávat, a co ne
  • Jak plánovat cíle prezentace, zdroje a prostředky
  • Jak se připravit na růst prezentace, jak podpořit její úspěch
  • Jak (a zda) spolupracovat s externími dodavateli
  • Jak připravit plán sociální komunikace firmy
  • Jak vytvořit prezentaci na Facebooku a profil na Instagramu, kde začít a na co si dát pozor
  • Jak provést minimální konfiguraci prezentace
2) Distanční samostudium: 6. 11. – 18. 11. 2020
  • Dle zadání lektora
  • Případová studie: připravit plán sociální komunikace pro vlastní nebo modelovou organizaci a produkt

3) Online seminář: čtvrtek, 19. 11. 2020 (10.00 – 12.00 + 13.00 - 15.00)

Facebook a Instagram prakticky – tvoříme prezentaci

  • Jak prezentaci naplnit prvotním obsahem a jak zvolit obsahovou strategii
  • Jak ji propagovat – praktické tipy v online i offline světě a nejlépe zdarma
  • Jak publikovat obsah – typy obsahu a jak je kombinovat dohromady
  • Jak podporovat obsah – co dělat, aby jej vidělo co nejvíce lidí
  • Jak komunikovat s fanoušky – co když přijde kritik a jak na něj

4) Distanční samostudium: 20. 11. – 3. 12. 2020
  • Dle zadání lektora
  • Úkol: vytvoření a provoz modelové prezentace na vybrané síti

5) Online seminář: pátek, 4. 12. 2020 (10.00 – 12.00 + 13.00 - 15.00)

Komunikace a kampaně na sociálních sítích

  • Zopakování a kontrola předchozí práce, zpětná vazba lektora na založené prezentace účastníků
  • Doplnění – komunikace na Facebooku (dle aktuálních potřeb účastníků)
  • Management a řešení krizových situací
  • Reklama a sponzoring na sociálních sítích: čím se liší, jak fungují, aktuální trendy
  • Sponzorování obsahu: jak, kdy, pro koho, za jakých okolností
  • Reklamní kampaně: jak je řídit, jak je plánovat, jak měřit úspěšnost a jak zabránit zbytečné útratě
  • Jak efektivně propojit reklamu na sociálních sítích s PPC na webu

6) Závěr

Zkouška - online test - certifikát

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.

Nahoru