Moduly kurzu Manažer sociálních sítí 2021 Praha
1) Online seminář: čtvrtek, 5. 11. 2020 (10.00 – 12.00 + 13.00 - 15.00)
Marketing na sociálních sítích – jak mu porozumět, jak ho plánovat
- Kdo a k čemu dnes používá sociální sítě
- Jak lze využít Facebook pro prezentaci značky firmy
- Jak je využít k prezentaci produktu nebo služby
- Co od sociálních sítí očekávat, a co ne
- Jak plánovat cíle prezentace, zdroje a prostředky
- Jak se připravit na růst prezentace, jak podpořit její úspěch
- Jak (a zda) spolupracovat s externími dodavateli
- Jak připravit plán sociální komunikace firmy
- Jak vytvořit prezentaci na Facebooku a profil na Instagramu, kde začít a na co si dát pozor
- Jak provést minimální konfiguraci prezentace
2) Distanční samostudium: 6. 11. – 18. 11. 2020
- Dle zadání lektora
- Případová studie: připravit plán sociální komunikace pro vlastní nebo modelovou organizaci a produkt
3) Online seminář: čtvrtek, 19. 11. 2020 (10.00 – 12.00 + 13.00 - 15.00)
Facebook a Instagram prakticky – tvoříme prezentaci
- Jak prezentaci naplnit prvotním obsahem a jak zvolit obsahovou strategii
- Jak ji propagovat – praktické tipy v online i offline světě a nejlépe zdarma
- Jak publikovat obsah – typy obsahu a jak je kombinovat dohromady
- Jak podporovat obsah – co dělat, aby jej vidělo co nejvíce lidí
- Jak komunikovat s fanoušky – co když přijde kritik a jak na něj
4) Distanční samostudium: 20. 11. – 3. 12. 2020
- Dle zadání lektora
- Úkol: vytvoření a provoz modelové prezentace na vybrané síti
5) Online seminář: pátek, 4. 12. 2020 (10.00 – 12.00 + 13.00 - 15.00)
Komunikace a kampaně na sociálních sítích
- Zopakování a kontrola předchozí práce, zpětná vazba lektora na založené prezentace účastníků
- Doplnění – komunikace na Facebooku (dle aktuálních potřeb účastníků)
- Management a řešení krizových situací
- Reklama a sponzoring na sociálních sítích: čím se liší, jak fungují, aktuální trendy
- Sponzorování obsahu: jak, kdy, pro koho, za jakých okolností
- Reklamní kampaně: jak je řídit, jak je plánovat, jak měřit úspěšnost a jak zabránit zbytečné útratě
- Jak efektivně propojit reklamu na sociálních sítích s PPC na webu
6) Závěr
Zkouška - online test - certifikát
Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.