Menu

Moduly kurzu Manažer sociálních sítí 2020 Praha

1) Celodenní seminář: pondělí, 25. 11. 2019 (9.00 – 15.30)

Marketing na sociálních sítích – jak mu porozumět, jak ho plánovat

  • Kdo a k čemu dnes používá sociální sítě
  • Jak lze využít Facebook pro prezentaci značky firmy
  • Jak je využít k prezentaci produktu nebo služby
  • Co od sociálních sítí očekávat, a co ne
  • Jak plánovat cíle prezentace, zdroje a prostředky
  • Jak se připravit na růst prezentace, jak podpořit její úspěch
  • Jak (a zda) spolupracovat s externími dodavateli
  • Jak připravit plán sociální komunikace firmy
  • Jak vytvořit prezentaci na Facebooku a profil na Instagramu, kde začít a na co si dát pozor
  • Jak provést minimální konfiguraci prezentace
2) Distanční samostudium: 26. 11. – 8. 12. 2019
  • Dle zadání lektora
  • Případová studie: připravit plán sociální komunikace pro vlastní nebo modelovou organizaci a produkt

3) Celodenní seminář: pondělí, 9. 12. 2019 (9.00 – 15.30)

Facebook a Instagram prakticky – tvoříme prezentaci

  • Jak prezentaci naplnit prvotním obsahem a jak zvolit obsahovou strategii
  • Jak ji propagovat – praktické tipy v online i offline světě a nejlépe zdarma
  • Jak publikovat obsah – typy obsahu a jak je kombinovat dohromady
  • Jak podporovat obsah – co dělat, aby jej vidělo co nejvíce lidí
  • Jak komunikovat s fanoušky – co když přijde kritik a jak na něj

4) Distanční samostudium: 10. 12. 2019 – 9. 1. 2020
  • Dle zadání lektora
  • Úkol: vytvoření a provoz modelové prezentace na vybrané síti

5) Celodenní seminář: pátek, 10. 1. 2020 (9.00 – 15.30)

Komunikace a kampaně na sociálních sítích

  • Zopakování a kontrola předchozí práce, zpětná vazba lektora na založené prezentace účastníků
  • Doplnění – komunikace na Facebooku (dle aktuálních potřeb účastníků)
  • Management a řešení krizových situací
  • Reklama a sponzoring na sociálních sítích: čím se liší, jak fungují, aktuální trendy
  • Sponzorování obsahu: jak, kdy, pro koho, za jakých okolností
  • Reklamní kampaně: jak je řídit, jak je plánovat, jak měřit úspěšnost a jak zabránit zbytečné útratě
  • Jak efektivně propojit reklamu na sociálních sítích s PPC na webu

6) Závěr

Zkouška - online test - certifikát

Termín vyhotovení testu, který se skládá online, závisí jen na vašich časových možnostech – můžete tak učinit kdykoli během deseti dnů od skončení kurzu.

Nahoru