Moduly kurzu Firemní manažer sociálních sítí
1. Celodenní seminář: pondělí, 23. 11. 2015 (9.00 – 15.30)
Marketing na sociálních sítích – jak mu porozumět, jak ho plánovat
- Kdo a k čemu dnes používá sociální sítě
- Jak lze využít Facebook a Twitter pro prezentaci značky firmy
- Jak je využít k prezentaci produktu nebo služby
- Co od sociálních sítí očekávat, a co ne
- Jak plánovat cíle prezentace, zdroje a prostředky
- Jak se připravit na růst prezentace, jak podpořit její úspěch
- Jak (a zda) spolupracovat s externími dodavateli
- Jak připravit plán sociální komunikace firmy
2. Distanční samostudium: 24. 11. 2015 – 13. 12. 2015
- Dle zadání lektora s využitím publikace: Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway
- Případová studie: připravit plán sociální komunikace pro vlastní nebo modelovou firmu a produkt
3. Celodenní seminář: pondělí, 14. 12. 2015 (9.00 – 15.30)
Facebook a Twitter prakticky – tvoříme prezentaci
- Jak založit prezentaci na Facebooku – snadno, přehledně, bezpečně
- Jak ji konfigurovat a naplnit prvotním obsahem
- Jak ji propagovat – praktické tipy v online i offline světě a nejlépe zdarma
- Jak publikovat obsah – typy obsahu a jak je kombinovat dohromady
- Jak podporovat obsah – co dělat, aby jej vidělo co nejvíce lidí
- Jak komunikovat s fanoušky – co když přijde kritik a jak na něj
- Jak založit a řídit prezentaci na Twitteru, jak pracovat s obsahem a jak jej publikovat v neinteraktivním režimu
- Jak pracovat s Twitterem interaktivně
4. Distanční samostudium: 15. 12. 2015 – 10. 1. 2016
- Dle zadání lektora s využitím publikace Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway
- Úkol: vytvoření a provoz modelové prezentace na vybrané síti
5. Celodenní seminář: pondělí, 11. 1. 2016 (9.00 – 15.30)
Komunikace a kampaně na sociálních sítích
- Zopakování a kontrola předchozí práce, zpětná vazba lektora na založené prezentace účastníků
- Doplnění – komunikace na Twitteru a Facebooku (dle aktuálních potřeb účastníků)
- Management a řešení krizových situací
- Reklama a sponzoring na sociálních sítích: čím se liší, jak fungují, aktuální trendy
- Sponzorování obsahu: jak, kdy, pro koho, za jakých okolností
- Reklamní kampaně: jak je řídit, jak je plánovat, jak měřit úspěšnost a jak zabránit zbytečné útratě
- Jak efektivně propojit reklamu na sociálních sítích s PPC na webu
6. Závěr
Zkouška - online test - certifikát