Marketing na TikToku – best practice					 (Proběhlo) 				 
				
					
						Seminář					
					
						Účinná strategie na využití TikToku pro budování značky i zvýšení prodeje a zájmu.
					 
				 
				
					
					
						Dominantním hráčem sociálních sítí sice zůstává Facebook, generaci Z (15 až 25 let) ale dnes musíte hledat jinde – na TikToku. Krátká videa se stala fenoménem s milionovými dosahy a recept na úspěch je tu zcela jiný než na Facebooku. Chcete, aby váš obsah na TikToku uživatele zaujal na první pohled a zároveň měl měřitelné výsledky? Nabízíme vám k tomu užitečné nástroje a doporučení od dvojice marketérů – zkušeného stratéga a kreativní specialistky.
					 
				 
				
					Termín
					
						
							Čtvrtek, 23. 6. 2022 | 10:00 - 12:00						
													Nehodí se Vám termín? Budete moci využít nahrávku, kterou dostanete.
											 
				 
								
					Místo
					Online – přímý přenos u vás na monitoru
				 
								
				
															
							
								
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
							 
						 
												 
			
				Detaily  
				Přednáší  
									Pokyny  
				
				Objednat  
			
			
				ZAMĚŘENÍ  
Využívání TikToku pro marketingové a PR účely  je dnes běžnou realitou a cestu k němu si nacházejí i konzervativní značky. Jak ale vytvořit atraktivní obsah, oslovit s ním ty správné uživatele a zároveň dosáhnout měřitelných výsledků? Šetřete úsilím, časem i penězi.
Představíme vám nejnovější trendy a ukážeme, jak je správně použít. Kdo je na tomto gigantu mezi sociálními sítěmi nejúspěšnější a proč? Vysvětlíme, proč se vyplatí TikTok používat a zahrnout ho i do svých social media plánů .
KOHO OSLOVÍme 
Online seminář Marketing na TikToku – best practice  je určen marketingovým manažerům, content manažerům, správcům sociálních sítí, pracovníkům PR a všem, kteří chtějí využívat TikTok efektivněji, strategicky a měřitelně.
PROGRAM  
TikTok v číslech a jeho místo v marketingovém mixu 
Proč si vybrat pro komunikaci TikTok, aneb výhody a nevýhody TikToku 
Založení profilu na TikToku a první kroky 
Placená propagace obsahu a využití TikToku pro reklamu 
Analytika a reportování – jak zjistit, co funguje a přehledně to prezentovat kolegům, klientům nebo vedení 
Jaké profily jsou na TikToku nejúspěšnější a co je dostalo na vrchol v Česku a ve světě 
Zaujměte na TikToku s promyšlenou kreativou na první pohled 
Kde hledat inspiraci pro obsah? 
Trendy na TikToku, jak je využít a chytit včas 
Jak tvořit kvalitní videa s omezeným rozpočtem a co (ne)postovat 
 									DALŠÍ INFORMACE    
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
								
			 
			
				Kdo pro vás přednáší 
															
							
							
								Ing. David Mynář 
								David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
							 
						 
											
							
							
								Petra Charvátová 
								Petra Charvátová působí ve Fresh Services jako kreativec a specialistka na sociální sítě. Má za sebou několik let praxe v oblasti produkce, PR a správy sociálních sítí. Působila v hudebním průmyslu a podílela se na tvorbě komunikace festivalu United Islands of Prague 2021
							 
						 
													
			 
			
				
									Online – přímý přenos u vás na monitoru 
					
 Přímý přenos  tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny  pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování  budete potřebovat jakékoli zařízení    připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech  vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".