Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2018					 (Proběhlo) 				 
				
					
						Seminář					
					
						Cože, plánování příštího roku startuje už nyní? Jistě! Připravte pro firmu ambiciózní, avšak realistický a měřitelný prodejní plán.
					 
				 
				
					
					
						Kdo je naším zákazníkem a jaká jsou jeho očekávání? Jakou konkurenční výhodu mu nabízíme? Jaké informace můžeme a musíme vyhodnocovat, abychom správně nastavili obchodní a marketingové cíle? Máme vhodně definovány strategie podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu? Tyto otázky zodpoví jen kvalitní obchodně-marketingový plán.  Očekáváme-li v roce 2018 úspěch, musíme naplánovat, jak se k němu dostat.
					 
				 
				
								
					Místo
					Praha - Hotel Occidental****
				 
								
				
															
							
								Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. 
Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
							 
						 
												 
			
				Detaily Přednáší Místo Objednat 
			
				Zaměření semináře 
Je nejvyšší čas rozhodnout, jaké obchodní a marketingové taktiky budete ve firmě uplatňovat v roce 2018.  Především v malých a středních firmách bývá často plánování obchodně-marketingových strategií podceňováno a je založeno spíše na intuici než na exaktních přístupech.
Provedeme vás detailně objektivní strukturou a obsahovou náplní obchodně-marketingového plánu , který vede k cíli. Vše si ověříme na konkrétních příkladech plánů reálných firem. Budete moci konzultovat i marketingové výzvy svých firem a sdílet vlastní zkušenosti se zkušenostmi ostatních ve workshopu.
Koho seminář osloví 
Seminář Jak postavit obchodně-marketingový plán pro rok 2018  je určen pro majitele a ředitele firem, vedoucí i řadové pracovníky obchodních a marketingových útvarů.
Program (9,00 – 15,30 HOD) 
1. část – Obchodně-marketingová vitalita firmy 
Diagnostické sebehodnocení – jak ho provést, diskuse nad stávajícími výsledky 
Potřeby, požadavky, očekávání vytipovaného zákaznického segmentu 
Konkurenční výhoda – máme ji? 
 
2. část – Obchodní a marketingové řízení 
Obchodní management, obchodní plán (druhy obchodních plánů a východiska pro jejich tvorbu) 
Marketing management (analýzy trhu, marketingové mixy 4C, 4E, 4S) 
 
3. část – Příprava obchodně-marketingového plánu pro rok 2018 
Vize, mise, cíle – jak je (re)definovat 
Strategie naplňování cílů (definování výrobkových skupin, určení teritorií, určení zákaznických segmentů, určení osobní odpovědnosti, tvorba a stanovení cenové politiky, volba distribuční strategie, volba komunikačního mixu) 
Rozpočtování, zpětná vazba a implementace 
 
Další informace 
Jako účastník semináře získáte CERTIFIKÁT o jeho absolvování. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd.
								
			 
			
				Kdo pro vás přednáší 
															
							
							
								doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D. 
								Naděžda Petrů se věnuje problematice obchodního a marketingového řízení firmy od roku 1999. V pozici manažerky marketingu Krahulíku – Masozávodu Krahulčí, obchodní ředitelky divize společnosti Sindat i vedoucí Katedry řízení podniku VŠFS staví obchodně-marketingové plány vždy na základě aktuálních tržních trendů. Kromě výuky předmětů Marketingové řízení podniku, Řízení obchodu či Manažerské minimum lektoruje i další odborné semináře pro podnikatelskou veřejnost.
							 
						 
													
			 
			
									Místo konání 
				
									Praha - Hotel Occidental**** 
					
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111,  www.barcelo.com 
Doprava:  
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
											
																																								
																
						
						
													zobrazit na Google mapě 
													
			 
					 
	
	
		Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.