Inventarizace - jak ji správně provést					 (Proběhlo) 				 
				
					
						Seminář					
					
						Jak postupovat při inventarizaci majetku a závazků ve veřejném sektoru v souladu s vyhláškou č. 270/2010 Sb.
					 
				 
				
					
					
						Inventarizace je nezbytnou součástí kontrolního systému každé veřejné instituce a právě pochybení v této oblasti patří k nejčastějším nálezům kontrolních orgánů. Roční inventury se blíží – proto vám poradíme, jak postupovat při inventarizaci majetku v souladu s aktuálními právními předpisy, jak efektivně sestavit plán inventur a jaké jsou povinnosti členů inventarizačních komisí.
					 
				 
				
								
					Místo
					Praha - Hotel Occidental****
				 
								
				
															
							
								
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
							 
						 
												 
			
				Detaily Přednáší Místo Objednat 
			
				ZAMĚŘENÍ SEMINÁŘE Proces inventarizace majetku a závazků je spojen s častými nejasnostmi a chybami,  ať už v procesu plánování nebo v průběhu samotné inventury. Ačkoliv je inventarizace nezbytnou součástí kontrolního systému, pochybení v této oblasti je nejčastějším nálezem kontrolních orgánů.
Budeme se proto věnovat problémovým okruhům jednotlivých inventarizačních procesů jako je příprava, ale i samotná realizace, ukončení a správný výstup z inventarizace.  Dozvíte se, jaké metody je zapotřebí použít nebo jaké povinnosti musí splňovat inventarizační komise podle platné vyhlášky č. 270/2010 Sb.
KOHO SEMINÁŘ OSLOVÍ Seminář Inventarizace – jak ji správně provést  osloví všechny zaměstnance veřejného sektoru, kteří provádějí inventarizace nebo jsou členy ústřední nebo dílčích inventarizačních komisí.
PROGRAM  (9,00 – 15,30 HOD) 1. Právní rámec a základní pojmy 
2. Organizační zajištění inventarizace 
Příprava na inventarizaci 
Metody provádění inventarizací 
Inventurní soupisy 
Plán inventur 
Analytická evidence jako podklad pro inventarizaci 
 
3. Ústřední a dílčí inventarizační komise 
Rozdíly mezi ústřední a dílčí inventarizační komisí 
Nové povinnosti ústřední inventarizační komise 
Proškolení členů dílčích inventarizačních komisí 
 
4. Průběh inventury a inventurní soupisy 
Fyzická inventura 
Dokladová inventura 
Inventurní soupisy 
 
5. Ukončení inventarizace, závěrečná zpráva 
6. Příklady inventurních soupisů, příklady z praxe 
7. Diskuse 
  
DALŠÍ INFORMACE   Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro Vás zařídíme odpovídající stravu.
								
			 
			
				Kdo pro vás přednáší 
															
							
							
								Ing. Miluše Korbelová 
								Miluše Korbelová působí jako auditorka a daňová poradkyně společnosti LUCA AUDIT. Má dlouholeté zkušenosti s poradenstvím i daňovými audity veřejných organizací, v této oblasti také aktivně školí a lektoruje.
							 
						 
													
			 
			
									Místo konání 
				
									Praha - Hotel Occidental**** 
					
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111,  www.barcelo.com 
Doprava:  
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
											
																																								
																
						
						
													zobrazit na Google mapě