Online kurz
PR manažer – profesionál v době dezinformací
Jak řídit vnější komunikaci organizace tak, aby přitahovala a aktivizovala tu část veřejnosti, o kterou vám jde.
Přímá komunikace s veřejností je nesrovnatelně levnější a podstatně důvěryhodnější než reklama. Pro dobrý účinek je však nutné ji dobře promýšlet, jasně stanovovat cíle a soustavně sledovat a řídit její vlivy. Musí jít prostě o velmi dobře řízený systém. Na kurzu se naučíte působit jako konzistentní hlas vaší organizace navenek a zjistíte, jak pečovat o dlouhodobé pozitivní renomé vaší organizace u všech, na kterých vám záleží.
Místo: Online
Termín: 13. 5. 2024 - 14. 6. 2024
Online seminář
Jak na elektronizaci dokumentů ve zdravotnictví prakticky
Elektronizace zdravotnictví jako klíč k lepší komunikaci mezi zdravotníky a pacienty.
Zákon o elektronizaci zdravotnictví postupně zavádí pro všechna zdravotnická zařízení povinnost vést dokumentaci v digitalizované podobě. Zdravotnická dokumentace však obsahuje informace citlivé z mnoha hledisek, a tak při jejich digitalizaci panuje spíše opatrný přístup. Seminář zodpoví řadu aktuálních otázek, pomůže se v této oblasti dobře zorientovat a umožní vám nastavit interní procesy tak, aby byla minimalizována všechna známá rizika.
Místo: Online
Termín: Úterý, 28. 5. 2024
Online kurz
Referent správy majetku
Péče řádného hospodáře vyžaduje zodpovědné nakládání s majetkem. Chcete mít jistotu, že to váš člověk dělá správně?
Konečnou odpovědnost za hospodaření s majetkem nese vedení organizace. A právě referent správy majetku je tou klíčovou osobou, která musí garantovat statutárnímu zástupci, že náročnou agendu správy majetku bezpečně ovládá. Namátkou: jak spravovat majetek se znalostí právních a účetních předpisů, jak s majetkem disponovat, jak ho zařazovat, udržovat, vyřazovat, prodávat a kdy likvidovat. Získejte jistotu správného postupu a vyšlete svého referenta majetku na expertní kurz.
Místo: Online
Termín: 12. 6. 2024 - 9. 7. 2024
Online seminář
Jak komunikací se zaměstnanci posilovat jejich motivaci
Pravidla interní komunikace a podpory zaměstnanců na všech úrovních organizace.
Většina zaměstnavatelů prochází náročným obdobím. Mnozí dosud čelí následkům pandemie, k tomu se přidává energetická krize a vysoká inflace. Ve snaze nalézt úspory nákladů a udržet organizaci v chodu se často zapomíná na to nejdůležitější – zaměstnance. Přitom právě v době napětí a nejistoty je důležité se zaměstnanci komunikovat a posilovat jejich motivaci. Na semináři si ukážeme, jak na to.
Místo: Online
Termín: Středa, 12. 6. 2024