Úředně ověřený elektronický podpis nejen v CzechPOINTu (Proběhlo)
Seminář
Nové možnosti eLegalizace pomocí Notáře, Advokáta, Czech POINTu nebo Portálu občana.
Povinnost akceptovat a ověřovat úředně ověřený elektronický podpis je v českém právním řádu již od 1. 7. 2023. Nově je však přidána tato agenda i do CzechPOINTu. Na semináři podrobně probereme právní úpravu pro úředně ověřený elektronický podpis. Zaměříme se i na konkrétní ověření podpisu prostřednictvím Notáře, Advokáta, Czech POINTu nebo Portálu občana.
Termín
Čtvrtek, 25. 1. 2024 | 09:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Od července loňského roku platí povinnost akceptovat a ověřovat úředně ověřený elektronický podpis. Nově máte možnost ověřovat elektronický podpis v Czech POINTu . Na semináři přehledně shrneme právní úpravu pro úředně ověřený elektronický podpis. Zaměříme se na ověření podpisu v Czech POINTu, prostřednictvím Notáře, Advokáta a Portálu občana. Na konkrétních příkladech ukážeme, jak se s těmito nástroji pracuje.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Úředně ověřený elektronický podpis nejen v CzechPOINTu je určen zástupcům organizací veřejného sektoru, zejména vedoucím pracovníkům, pracovníkům odpovědným za tvorbu spisového řádu, metodikům spisové služby, pracovníkům odborných agend a správcům a administrátorům elektronických systémů spisové služby.
PROGRAM
Úvod do problematiky
Veřejnoprávní vs soukromoprávní podepisující
Význam, účel a princip podpisu, značky, pečetě a časového razítka
Právní a metodický rámec
Druhy a úrovně podpisů
Úřední ověření ePodpisu prostřednictvím Notáře
Úřední ověření ePodpisu prostřednictvím Advokáta
Úřední ověření ePodpisu prostřednictvím Czech POINTu
Úřední ověření ePodpisu prostřednictvím Portálu občana
Fikce úředně ověřeného ePodpisu prostřednictvím Registru obyvatel
Dopady do informačních systémů a procesů veřejné správy
Problémové situace z praxe a jejich řešení
Dotazy a diskuse zúčastněných
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Jan Frk
Jan Frk je ředitelem divize eGovernment ve společnosti Software602. Působí jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. Je členem různých odborných organizací, které se věnují oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor oprávněný na základě rozhodnutí MV vykonávat odborná školení a vzdělávací programy se zabývá dlouhodobě lektorskou činností.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.