Správa budovy ve veřejném sektoru					 (Proběhlo) 				 
				
					
						Seminář					
					
						Jak vyhovět náročné legislativě a snížením nákladů na provoz zvýšit celkovou produktivitu organizace.
					 
				 
				
					
					
						Nový, rychle se rozvíjející obor facility managementu – za podmínky jeho plného zvládnutí - vykazuje úspěchy při zajišťování efektivní správy nemovitého majetku metodikami úspor celkových nákladů i řešením „drobných“ každodenních potřeb zaměstnanců. Nabídneme vám vodítka k bezpečné aplikaci rozsáhlé legislativy i nástroje pro ekonomicky efektivní správu tak, aby facility management všestranně podporoval hlavní účel existence vaší organizace.
					 
				 
				
								
					Místo
					Praha - Hotel Occidental****
				 
								
				
															
							
								
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků.
							 
						 
												 
			
				Detaily  
				Přednáší  
									Místo  
				
				Objednat  
			
			
				Zaměření semináře 
Seminář je zaměřen na efektivní a dlouhodobě udržitelnou správu nemovitého majetku  a inteligentní zajištění souvisejících služeb specificky ve veřejném sektoru. Tyto činnosti můžete se znalostmi zásad facility managementu koordinovat synergicky a zvýšit tak výkonnost celé organizace.
Představíme vám komplexně možnosti využití facility managementu  od plánování investic, přes výběrová řízení na dodavatele, až po nastavení měřítek kvality správy budov a dalšího majetku. Neopomineme oblast legislativy – zejména smluvního zajištění činností facility managementu.
Koho seminář osloví 
Seminář Správa budovy ve veřejném sektoru  je určen vedoucím pracovníkům úřadů a dalších veřejných organizací včetně zaměstnanců jejich hospodářských složek.
Program (9,00 – 15,30 HOD) 
Facility management (FM) – co platí závazně dnes a na jaké standardy a normy se začít připravovat 
Jak zavést efektivní správu majetku do organizace veřejného sektoru krok za krokem 
Systémy řízení FM a formy jejich zajištění, které jsou k dispozici 
Užitečné návody jak postupovat při výběrovém řízení na FM poskytovatele 
Přehled nezbytného smluvního zajištění správy budov a další legislativní požadavky 
Kvalita služeb ve veřejném sektoru – měřítka a hodnocení 
Jak správně nastavit poměr kvality versus ekonomické efektivity v oblasti FM 
Praktické nástroje pro evidenci a dokumentaci v oblasti správy budov a majetku 
Přehled možných SW prostředků podporujících správu majetku a FM 
Příklady z praxe, jak se tyto SW dají propojit s ostatními programy v organizaci 
 
Další informace 
Jako účastník semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení po celý den a teplý oběd. Pokud máte dietologická omezení (např. alergie na lepek), uveďte je do poznámky v objednávkovém formuláři, rádi pro vás zařídíme odpovídající stravu.
								
			 
			
				Kdo pro vás přednáší 
															
							
							
								Ing. Ondřej Štrup 
								Ondřej Štrup je absolventem stavební fakulty ČVUT. Působil ve společnosti Skanska FM na pozici Corporate Facility Manager, v současnosti vykonává poradenskou činnost v oblastech reorganizace FM podpory (včetně interních služeb), přípravy výběrových řízení na FM poskytovatele, auditů řízení FM, správy majetku či přípravy a řízení relokace podniků. Je pověřen řízením aktualizace evropské normy Facility managementu, zastupoval ČR též při přípravě normy ISO 55000 i nově vydané ISO 41000 "Facility management". Je zakladatelem IFMA CZ, ředitelem pro CEE země celosvětové sekce FM poradců FMCC asociace IFMA a držitelem světového prestižního ocenění IFMA Fellow.
							 
						 
											
							
							
								Mgr. Pavla Jasná 
								Pavla Jasná je poradkyní ve společnosti Hein Consulting se specializací na oblast smluvní a legislativní. Delší dobu působila jako právník ve společnosti Skanska se zaměřením na smluvní problematiku správy technologií, správy majetku a PP projektů.
							 
						 
													
			 
			
									Místo konání 
				
									Praha - Hotel Occidental**** 
					
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy. Je v těsné blízkosti dvou stanic metra C a hlavní obchodní a komerční zóny Prahy 4. Seminární a konferenční prostory disponují přírodním osvětlením, bezplatným wi-fi připojením, klimatizací a širokým audiovizuálním vybavením.
Adresa : Na strži 32/1660, 140 00 Praha 4, tel: 296 772 111,  www.barcelo.com 
Doprava:  
MHD: Metrem C na stanici Budějovická a dále jednu stanici autobusem 118, 170, 121 na stanici Krčská, hotel je dále vpravo po směru jízdy - vysoká bílá budova.
Autem: Nejbližší zpoplatněné parkoviště je cca 250 m od hotelu – mapku najdete zde .
											
																																								 
																																																		 
																																																		 
																														
																
						
						
													 
						
						zobrazit na Google mapě 
													
			 
					 
	
	
		Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis. 
 
Děkujeme.