Moderní kompetence včetně využití AI nástrojů pro efektivní podporu managementu i týmů.
Online
Asistentka (nebo office manažer či sekretářka) je spojkou mezi vedením organizace na straně jedné, zaměstnanci na straně druhé a dodavateli či zákazníky na straně třetí. Poskytněte jí profesionální nástroje včetně těch SW, díky kterým získá větší jistotu v běžných i nestandardních situacích. Váš asistent či asistentka na kurzu získá návody, jak třídit a prioritizovat úkoly, jak vhodně komunikovat napříč organizací i s klienty, zachovat si chladnou hlavu a nepodlehnout různým tlakům.
Termín
1. blok:
pondělí, 23. 2. 2026
| 10:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
2. blok:
pondělí, 2. 3. 2026
| 10:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
3. blok:
pátek, 13. 3. 2026
| 09:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Benefity
online seminářekazuistikycertifikát
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Cena
12 490 Kč
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.