Asistentka (nebo také office manažer či sekretářka) je převodní pákou mezi ředitelem na straně jedné, zaměstnanci organizace na straně druhé a dodavateli či zákazníky na straně třetí. Poskytněte této své pravé ruce profi nástroje, které jí dodají jistotu v běžných i nestandardních situacích. Váš asistent či asistentka na kurzu získá návody, jak třídit a prioritizovat množství úkolů, komunikovat napříč organizací i s klienty a nepodlehnout stresu. A to vše za podpory chytrých SW nástrojů.
Termín
1. blok:
pondělí, 19. 8. 2024
| 10:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
2. blok:
pondělí, 26. 8. 2024
| 10:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
3. blok:
středa, 4. 9. 2024
| 09:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Benefity
online seminářekazuistikycertifikát
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Cena
11 990 Kč
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.