Asistentka (nebo office manažer či sekretářka) je převodní pákou mezi vedením organizace na straně jedné, zaměstnanci na straně druhé a dodavateli či zákazníky na straně třetí. Poskytněte své pravé ruce profi nástroje včetně těch SW, které jí dodají jistotu v běžných i nestandardních situacích. Váš asistent či asistentka na kurzu získá návody, jak třídit a prioritizovat úkoly, jak vhodně komunikovat napříč organizací i s klienty, zachovat si chladnou hlavu a nepodlehnout různým tlakům.
Termín
1. blok:
pondělí, 12. 5. 2025
| 10:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
2. blok:
pátek, 16. 5. 2025
| 10:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
3. blok:
úterý, 3. 6. 2025
| 09:00 - 12:00 & 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Benefity
online seminářekazuistikycertifikát
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Cena
12 490 Kč
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.