Komunikace školní jídelny s učiteli a rodiči (Proběhlo)
Seminář
Desatero úspěšné komunikace vedoucích školních jídelen s učiteli a rodiči žáků.
Vedoucí školní jídelny musí denně komunikovat s mnoha lidmi. Nejde jen o zajištění běžného provozu jídelny, ale často i o řešení nestandardních a sporných situací. Aby jednání dospělo k dobrému výsledku, je třeba dodržovat určitá pravidla a postupy. Seznamte se se zásadami úspěšné komunikace a s postupy ověřenými v praxi školních jídelen.
Termín
1. blok: úterý, 18. 2. 2025 | 09:00 - 11:002. blok: úterý, 18. 2. 2025 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Způsob, jakým školní jídelna komunikuje navenek, hraje významnou roli v hodnocení kvality jejích služeb zákazníky. Každodenní jednání vedoucí/vedoucího školní jídelny se přitom týkají stále stejných situací a mají stejná schémata.
Na semináři získáte sumář obvyklých situací, ke kterým dochází a s nimiž se můžete již zítra setkat i ve vaší školní jídelně. Ujasníte si, jaký druh komunikace v daný moment zvolit a jak dovést jednání k úspěšnému závěru.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Komunikace školní jídelny s učiteli a rodiči je určen vedoucím školních jídelen všech typů.
PROGRAM
1. Význam a specifika komunikace pro vedoucí školní jídelny
význam komunikačních dovedností ve školní jídelně
komunikace není jen mluvení aneb druhy komunikace
jak vhodně formulovat sdělení – ukázky
2. Hromadná komunikace
zvláštnosti hromadné komunikace
vhodná témata a prostředky pro hromadnou komunikaci
rozbor ukázkového dopisu rodičům
nástin článku o školní jídelně do novin
projev k učitelům na poradě
3. Osobní komunikace
zásady úspěšné osobní komunikace
ukázky dialogů a zkušenosti z praxe jídelen (spory s rodiči, jednání s učiteli, stížnosti atd.)
neverbální komunikace a její vliv na úspěch jednání
být připraven – argumenty do obvyklých diskusí o jídlech
4. Scénáře ukázkových jednání
podrobné seznámení s vhodnými postupy jednání v těchto modelových situacích:
strávník si stěžuje, že se málo najedl
rodič odmítá pro dítě v MŠ luštěninovou pomazánku
učitel se před dětmi pejorativně vyjadřuje o obědu
ředitel prosazuje do jídelníčku hranolky s kečupem
kontrola vyžaduje zvýšit počet neoblíbených luštěninových pokrmů
rozbory a varianty dialogů
5. Prostor pro vaše dotazy DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Pavel Ludvík
Pavel Ludvík působil více než dvacet let na pozici šéfredaktora portálu Jídelny.cz, pro který napsal stovky odborných článků. Řídil práce na přípravě sedmi receptářů pro školní jídelny a je spoluautorem několika elektronických kurzů pro vedoucí jídelen. Soustavně se věnuje školicí a přednáškové činnosti, která vychází z jeho praktické znalosti provozů školního stravování i právních předpisů pro tuto oblast.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.