Jak na přijímací pracovní pohovory chytře (Proběhlo)
Seminář
Získejte maximum informací o kandidátech v rámci půlhodinového pohovoru.
Výběr nových pracovníků je finančně a časově náročný proces. Jak to zařídit, aby kvalitní lidé pracovali pro vás, a ne pro konkurenci? Ukážeme vám, jak správně posoudit a pochopit kandidáty za pár desítek minut pohovoru a současně jak je namotivovat pro práci ve vaší organizaci. Zmíníme nejčastější chyby ve vedení pohovorů a ukážeme si, jak si při náboru pomoci umělou inteligencí.
Termín
Úterý, 3. 6. 2025 | 09:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Opakovat výběrové řízení znamená zbytečně ztrácet další čas, energii a peníze. Ideální je proto vybrat vhodného kandidáta hned napoprvé. Jak zjistit během krátké chvíle, co v uchazeči opravdu je , případně odhalit, jaké slabiny skrývá?
Naučíme vás strukturovat pohovor tak, aby byl efektivní a přinesl důležité informace o vhodnosti uchazeče. Upozorníme na otázky, které jsou zbytečné, nevhodné, nebo dokonce diskriminační. Chybět nebudou ani tipy, jak si usnadnit práci s pomocí AI.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Jak na přijímací pracovní pohovory chytře je určen pro personální ředitele a manažery, specialisty v oblasti řízení lidských zdrojů, manažery a vedoucí pracovníky organizací. Tedy všechny, z jejichž pracovní pozice vyplývá odpovědnost za správný výběr uchazečů.
PROGRAM
1. Příprava pracovního pohovoru
jak posoudit životopis a motivační dopis
jak se připravit na pohovor: od volby vhodného místa a času po informování kandidáta
2. Metody pracovních pohovorů – porovnání výhod a nevýhod
tradiční rozhovor
behaviorální interview
assessment centrum
zjištění odbornosti
3. Struktura pracovního pohovoru
představení účastníků, firmy, pracovního místa
samotný rozhovor: vhodné otázky, čeho se vyvarovat, jak hodnotit
shrnutí a zpětná vazba
4. Vyhodnocení pracovního pohovoru
posouzení vhodnosti kandidáta na danou pozici
informování kandidátů
využití umělé inteligence při vyhodnocení pohovoru
5. Méně běžné formy pracovních pohovorů a jejich specifika
video pohovory
online pohovory
virtuální realita
6. Diskuse a sdílení nejlepší praxe DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová je dlouholetou odbornicí v oblasti HR, koučkou a konzultantkou, působící na Katedře personalistiky VŠE v Praze, zároveň i ředitelkou Akademie personalistiky. Dlouhodobě působila v bankovnictví na manažerských pozicích, zejména v oblasti retailového obchodu. Má hluboké znalosti v oblasti personalistiky, vedení lidí a vyjednávání jak v rovině teoretické, tak praktické.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".