Jak na Pomocný analytický přehled (Proběhlo)
Seminář
Je-li povinností vaší účetní jednotky sestavit PAP, nabízíme vám přehledný návod.
Sestavení Pomocného analytického přehledu může vypadat jako rutinní činnost, ale vždy je třeba zohlednit aktuální legislativní požadavky. Vyhnete se tak obvyklým chybám spojeným s prací s daty. Oceníte také doporučení, jak jednotlivé položky vykazovat a jak postupovat při opravách. Provedeme vás komplexně a srozumitelně celou problematikou PAP od sestavení až po odeslání přehledu.
Termín
1. blok: čtvrtek, 18. 7. 2024 | 09:00 - 11:002. blok: čtvrtek, 18. 7. 2024 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Výhoda
Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy.
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Aktuální požadavky na sestavení Pomocného analytického přehledu (PAP) vycházejí z Metodiky tvorby PAP Ministerstva financí ČR. Přesto při sestavování a odesílání přehledu narážíte na některé typické nejasnosti, například složitost a rozsah odevzdávaných dat, nejednotnost datových formátů a chyby v datech.
Nabízíme vám srozumitelnou orientaci v požadavcích spojených se sestavením i odesíláním Pomocného analytického přehledu. Projdeme krok za krokem jednotlivé části přehledu a soustředíme se na obvyklé chyby a nejasnosti, k nimž při sestavování a odesílání PAP dochází .
KOHO OSLOVÍme
Seminář Jak na Pomocný analytický přehled je určen pro pracovníky účetních jednotek veřejného sektoru, které jsou povinny předávat do CSÚIS Pomocný analytický přehled (PAP).
PROGRAM
Účetní jednotky předávající PAP – které to jsou
Výkazy PAP – vysvětlení jednotlivých částí
Vykazování partnerů
Opravy
Kontrolní vazby
Vykazování veřejných zakázek
Vykazování majetkových účastí
Významné částky
Provázání PAP a účetnictví
Sestavení a odeslání výkazu PAP
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Simona Pacáková
Simona Pacáková se ve své praxi už více než 20 let specializuje na účetnictví a daně územních samosprávných celků. Je místopředsedkyní metodické rady pro neziskové organizace Svazu účetních a členkou sekce neziskových organizací Komory daňových poradců. Věnuje se také problematice vybraných účetních jednotek a kromě lektorské činnosti se v praxi zabývá přezkoumáním hospodaření územně správních celků.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.