Jak na obsahový profesní marketing na LinkedIn (Proběhlo)
Seminář
Zapojte své zaměstnance do budování firemní značky pomocí obsahového marketingu na LinkedIn.
LinkedIn je největší profesní síť s obrovským potenciálem pro rozvoj firemního brandu. Nejlepších výsledků přitom dosahují ti, kdo propojí budování značky s autentickými LinkedIn aktivitami zaměstnanců. Poskytneme vám aktuální tipy pro tvorbu obsahového profesního marketingu a ukážeme vám, jak vtáhnout vaše zaměstnance do hry. S pomocí kvalitního obsahu pak můžete společně tvořit příběh vaší značky.
Termín
Středa, 19. 2. 2025 | 13:00 - 16:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Většina firem, od velkých korporátů až po malé podnikatele, dnes nějakým způsobem s LinkedIn pracuje. Málokdo však využívá potenciál této profesní sítě naplno. Účinným nástrojem pro posílení firemního brandu může být osobní profesní marketing zaměstnanců. Objasníme vám principy fungování LinkedIn včetně aktuálních trendů. Ukážeme vám, čeho se lidé při tvorbě obsahového profesního marketingu nejvíce obávají a jak tyto bariéry překonat. Projdeme různé typy obsahu a vysvětlíme, co funguje v krátkodobé vs. dlouhodobé perspektivě a proč.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Jak na obsahový profesní marketing na LinkedIn je určen zaměstnancům firem, veřejného sektoru i školství, kteří se svou aktivitou na síti LinkedIn podílejí nebo chtějí podílet na budování brandu svého zaměstnavatele.
PROGRAM
1. Aktuální data a trendy na síti LinkedIn
2. Principy fungování LinkedIn na ukázce Social Selling Index
ukázka propojení a závislosti kvality profilu, kvality networkingu, kvality komunikace a obsahu
3. Typy příspěvků na LinkedIn
co mít a co nemít na profilu, když chceme budovat kvalitní obsah
4. Síťování na LinkedIn
jak ho dělat a čeho se naopak vyvarovat
5. Firemní ambasadoring
základní principy, data a fakta
přínosy pro firmy i jednotlivce
6. Nejčastější bariéry tvorby kvalitního obsahu a jak je překonat
7. Typy obsahu na LinkedIn
jak se situovat na škále zábava – serióznost
8. Využití AI k tvorbě obsahu – příklady dobré a špatné praxe
9. Shrnutí a definice krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých cílů aktivity na LinkedIn DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
PhDr. Petra Drahoňovská
Petra Drahoňovská se přes 20 let věnuje lektorské činnosti a proškolila už více než 9 000 lidí. Jejími klienty jsou velké korporátní společnosti, střední a menší regionální české firmy, veřejná správa i neziskové organizace. Působila pod značkou Google Certified Trainers a byla oceněna Národní cenou kariérového poradenství. Profesním obsahovým marketingem jednotlivců na LinkedIn se zabývá více než 12 let.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.