Intrastat – povinnosti s výhledem 2025 (Proběhlo)
Seminář
Aktuální informace a pravidla pro vykazování statistiky vnitrounijního obchodu se zbožím.
Obchodujete-li s ostatními členskými státy Evropské unie a pohyby zboží přesahují 15 miliónů Kč za rok, týká se vás povinnost vykazovat údaje do Intrastatu. Poskytneme vám přehled současných pravidel a návodná doporučení postupu při vyplňování výkazu včetně možností oprav. Zaměříme se na aktuální změny i s výhledem pro nadcházející rok.
Termín
1. blok: čtvrtek, 14. 11. 2024 | 09:00 - 11:002. blok: čtvrtek, 14. 11. 2024 | 11:30 - 13:30
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Výhoda
Přihlášeným účastníkům nabízíme možnost předem zaslat své dotazy.
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Povinnost vykazovat údaje do Intrastatu mají všechny firmy, které překročí stanovený limit pro dovoz nebo vývoz zboží . Vykazování probíhá měsíčně a obsahuje údaje o množství, hodnotě zboží a dalších relevantních informacích. Správné a včasné vykazování je nezbytné, abyste se vyhnuli možným sankcím.
Soustředíme se na pravidla pro vykazování, podklady a údaje, které jsou potřeba, správnost uváděných kódů a související požadavky. Projdeme krok za krokem všechny náležitosti spojené s vykazováním údajů do Intrastatu včetně možností oprav údajů.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Intrastat – povinnosti s výhledem 2025 je určen zaměstnancům oddělení nákupu, logistiky, obchodu, případně finančních oddělení, kteří jsou zodpovědní za vykazování údajů o dovozu a vývozu zboží do systému Intrastat.
PROGRAM
Vznik a zánik zpravodajské jednotky – prahy pro vykazování, způsob jejich určení
Zpravodajská jednotka a její povinnosti
Pravidla pro vykazování, podklady k výkazům Intrastat, zjednodušené vykazování
Uvádění KN / Kombinované nomenklatury
Kódy transakcí
Země původu – dovoz / vývoz
Kódy skupin dodacích podmínek Incoterms
Uvádění dalších údajů do výkazů – druh dopravy, DIČ ve výkazu odeslání / vývoz / atd.
Jak provádět opravy údajů ve výkazech
Prostor pro dotazy a diskusi
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Bc. Lenka Sabelová
Lenka Sabelová působila v Celní správě ČR, následně pracovala ve společnosti, která zajišťovala logistiku, mezinárodní přepravy a zastupování firem v celním řízení u celních úřadů. V současné době se věnuje přednáškám, konzultacím a poskytování poradenství. Spolupracuje s firmami, které se potýkají s problémy, jež mohou nastat v oblasti celních procesů, antidumpingu, statistiky Intrastat, původu zboží, zařazování zboží do podpoložek kombinované nomenklatury, celních kontrol, mezinárodních kontrolních režimů a sankcí, nebo celní hodnoty firem.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".