Hospitace ve školách – jejich náležitosti i praxe (Proběhlo)
Seminář
Jak efektivně naplánovat a realizovat hospitace a jak dále pracovat s hospitačními výstupy.
Hospitační činnost je nedílnou součástí povinností vedoucích pracovníků školy. Ale jak je realizovat opravdu efektivně? Jak hospitace naplánovat a připravit hospitační protokol? Jak výstupy z hospitací smysluplně využít k rozvoji školy? Nejen na tyto otázky odpoví seminář, kde získáte podklady ihned využitelné ve vaší praxi i prostor pro sdílení zkušeností.
Termín
1. blok: středa, 2. 4. 2025 | 09:00 - 11:002. blok: středa, 2. 4. 2025 | 12:00 - 14:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Ředitel školy je přímo odpovědný za kvalitu pedagogického procesu ve škole, kterou je třeba průběžně sledovat, vyhodnocovat a přijímat následná opatření. Hlavním nástrojem řízení kvality výuky jsou hospitace . Podmínkou efektivity hospitací i smysluplného využití výstupů z nich je dobrá předběžná příprava.
Projdeme hospitační proces od jeho přípravy přes realizaci až po vyhodnocení a zaměříme se na kritická místa, kde ve vaší praxi narážíte na obvyklé problémy. Zdůrazníme také důsledky hospitací související s personálními otázkami včetně hodnocení, odměňování a vzdělávání pedagogů.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Hospitace ve školách – jejich náležitosti i praxe je určen vedoucím pracovníkům škol a školských zařízení.
PROGRAM
1. Jak se na hospitace připravit
vymezení legislativních požadavků
jak určit cíle hospitace
osoba hospitujícího v kontextu požadavků i kvalifikace
náležitosti hospitačního protokolu
2. Průběh hospitace – typické otazníky a nástrahy
3. Pohospitační rozhovor a jeho náležitosti
4. Co vyplývá z hospitační činnosti a navazuje na ni
vzdělávání pracovníků
odměňování pracovníků
konkrétní personální důsledky
5. Dotazy a diskuse DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Irena Trojanová je lektorkou a konzultantkou v oblasti školského managementu, personalistiky a vedení lidí ve školách a školských zařízeních. Působí jako akademická pracovnice na katedře andragogiky a managementu vzdělávání Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Je autorkou řady článků ve školských periodicích (Řízení školy, Učitelský měsíčník, Třídní učitel…) a odborných publikací zaměřených na školství. Dvacet let působila jako ředitelka Základní školy Bohumila Hrabala v Praze. Více na www.irenatrojanova.cz .
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.