Google Analytics 4 – webová analytika nově právě teď (Proběhlo)
Seminář
Praktický přehled výhod i rizik, které přináší nová verze Google Analytics.
Konec stávající verze Google Analytics je tady. Od 1. července 2023 data o návštěvách na webu proudí pouze do nové verze s názvem Google Analytics 4, která přináší výrazně odlišný přístup k analýze webových dat. Ukážeme vám, jak využít potenciál GA4 pro hlubší porozumění potřebám vašich zákazníků. Poskytneme dostatečný prostor vašim dotazům a vše také doplníme řadou tipů i praktických příkladů.
Termín
1. blok: čtvrtek, 20. 7. 2023 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 20. 7. 2023 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Google Analytics už prošly mnoha evolučními změnami a vylepšeními, jeho nová verze Google Analytics 4 ale přináší od 1. 7. 2023 změny doslova revoluční a zcela změní pohled na měření i důležité metriky.
Chcete-li získat přesnější pohled na chování uživatelů, ukážeme, jak GA4 správně nastavit z hlediska měření, cookies i GDPR . Doporučíme, jaké přehledy vám poskytnou nejvíce užitečných informací, a které naopak můžete vynechat. Představíme také nástroj Google Tag Manager, umožňující na web nasazovat měřicí kódy bez zásahu programátora.
KOHO OSLOVÍme
Seminář Google Analytics 4 – webová analytika nově právě teď je určen pro marketingové manažery a specialisty, osloví také majitele e-shopů a všechny podnikatele, kteří chtějí využít potenciál webu na maximum.
PROGRAM
1. Jak analyticky přemýšlet a sestavovat hypotézy
2. Jak sestavit plán měření
3. Google Analytics 4 – řekne vám (téměř) vše o návštěvnících vašeho webu
odlišnosti a novinky oproti Universal Analytics
první kroky prakticky – jak vytvořit a nasadit GA4
nejužitečnější přehledy
vlastní přehledy a průzkumník uživatelů
přehled monetizace – nezbytnost nejen pro e-shop
4. Přechod z Universal Analytics na GA4 – jak nepřijít o důležitá data
5. Nejčastější chyby při práci s GA4 a jak se jim vyhnout
6. Google Tag Manager – když chcete analytiku posunout dál
instalace a základní nastavení Google Tag Manageru
doporučené události a jak je nastavit
7. Dotazy a diskuse DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".