Digitální leadership a jeho nástroje (Proběhlo)
Seminář
Návody pro efektivní vedení lidí a pracovních týmů v digitální době.
Úspěšný lídr se dnes neobjede bez umění vést a motivovat své pracovní týmy nejen v kanceláři, ale i na dálku a nejčastěji hybridně. K požadavkům „tradičního“ leadershipu se tak přidávají nové výzvy od zvládnutí digitálních technologií a aplikací po prevenci vyhoření a práci s vlastní psychohygienou. Nabízíme vám prověřené nástroje a techniky, jak svoje dovednosti digitálního leadershipu zdokonalit.
Termín
1. blok: úterý, 20. 8. 2024 | 10:00 - 12:002. blok: úterý, 20. 8. 2024 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Digitální leadership je předpokladem, jak udržet pracovníky motivované a výkonné, a to i bez každodenního setkávání. Ovládnout nástroje digitálního leadershipu je klíčové právě dnes, kdy do hry vstupují stále nové technické možnosti včetně umělé inteligence. Jakými schopnostmi a dovednostmi se vyznačuje úspěšný digitální lídr?
Odpovědi na tyto otázky přinese seminář, který vede lektorka se zkušenostmi ve vrcholovém vedení. Zaměříme se na aktuální výzvy, které přináší řízení lidí a týmů „na dálku“. Získáte praktické návody, jak být ve vedoucí roli úspěšní a zároveň spokojení.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Digitální leadership a jeho nástroje je určen pro vedoucí manažery všech typů organizací, osloví vedoucí týmů i pracovníky, kteří se na vedoucí roli připravují.
PROGRAM
1. Rozdíly mezi tradičním a digitálním leadershipem
2. Role digitálního lídra v moderní organizaci
3. Klíčové kompetence digitálního lídra
technologická gramotnost a digitální dovednosti
strategické myšlení
inovace a kreativita
důvěra při práci
4. Vedení digitálních týmů a jeho nástrahy
efektivní komunikace na dálku
vzdálené vedení a řízení týmů
motivace a angažovanost digitálních pracovníků
5. Budoucnost práce a digitální leadership
trendy v digitalizaci a jejich dopad na pracovní trh
přizpůsobení se novým pracovním modelům
rozvoj talentů a kontinuální vzdělávání
6. Psychohygiena a prevence vyhoření při práci na dálku
jak organizovat a řídit pracovní čas
sladění osobního a pracovního života v digitální době
7. Otázky a odpovědi, diskuse a zpětná vazba DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Kateřina Legnerová, Ph.D., MBA
Kateřina Legnerová je dlouholetou odbornicí v oblasti HR, koučkou a konzultantkou, působící na Katedře personalistiky VŠE v Praze, zároveň i ředitelkou Akademie personalistiky. Dlouhodobě působila v bankovnictví na manažerských pozicích, zejména v oblasti retailového obchodu. Má hluboké znalosti v oblasti personalistiky, vedení lidí a vyjednávání jak v rovině teoretické, tak praktické.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".