AI a chatboty v marketingu – jak na to (Proběhlo)
Seminář
Objevte s námi praktické využití umělé inteligence a chatbotů ve vašem marketingu.
Nástup umělé inteligence (AI) a stále chytřejších chatbotů vám určitě neunikl. Jak ale nástroje AI proměnit z abstraktního "sci-fi" pojmu v praktického pomocníka, který vám pomůže naplánovat kampaň, navrhne vizuály, napíše články a všestranně usnadní práci? Ukážeme si také, jaké jsou možnosti a limity chatbotů na bázi rozhodovacích stromů i jazykových modelů v komunikaci se zákazníky.
Termín
1. blok: čtvrtek, 25. 1. 2024 | 10:00 - 12:002. blok: čtvrtek, 25. 1. 2024 | 13:00 - 15:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Zveřejnění chatbotu Chat GPT spustilo revoluci a otevřelo svět umělé inteligence doslova každému. S pomocí AI lze vytvářet marketingové strategie, psát a editovat články, kódovat webové stránky a dokonce „natáčet“ videa.
Jak ale možnosti AI využít naplno a nenarazit na technologické limity? Představíme ty nejužitečnější nástroje, které vám usnadní práci a posunou vaši firmu dál. Zaměříme se zejména na Chat GPT 4, Midjourney a Chatbot.com a ukážeme, jak AI modely učit i na vlastních datech.
KOHO OSLOVÍme
Seminář AI a chatboty v marketingu – jak na to je určen marketingovým a obchodním profesionálům, vývojářům, manažerům a všem, kteří se zajímají o komplexní využití chatbotů a umělé inteligence v praxi.
PROGRAM
1. Svět umělé inteligence a chatbotů
výhody využití AI v podnikání
co je a co není umělá inteligence
2. AI v marketingu a prodeji
tvorba marketingové strategie pomocí AI
jak využít AI pro generování textového obsahu – ChatGPT 4
generování vizuálů v Midjourney, Canvě, DALL-E 3 a dalších nástrojích
e-mailové kampaně se zapojením AI
3. Návrh a implementace chatbotu
identifikace potřeb zákazníků a stanovení cílů
jak vybrat vhodnou platformu a technologii pro chatboty
tvorba konverzačního modelu a přizpůsobení chatbotu podle specifik vašeho podnikání
4. Zlepšování chatbotů prostřednictvím analýzy dat a zpětné vazby
5. Etické aspekty a budoucnost chatbotů a umělé inteligence
etické zásady pro vývoj a používání chatbotů
tendence a očekávaný vývoj chatbotů a umělé inteligence
6. Dotazy a diskuse DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. David Mynář
David Mynář je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce menších i větších projektů. Spolupracuje například se značkami Bioderma, Metrostav Development nebo ERGO Pojišťovnou. Zkušenosti má také s projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra, Kraj Vysočina nebo obec Vestec.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".