Administrace a ukončování dotačního projektu (Proběhlo)
Seminář
Jste příjemci dotace? Okamžikem schválení pro vás teprve vše začíná.
Čerpání dotace EU znamená projít náročnými administrativními povinnostmi, které jsou spojeny s řízením a uřízením projektu – ať již jde o jeho financování, reportování či vedení výběrových řízení na dodavatele. Samostatnou kapitolou je ukončení projektu a průběžná i následná publicita. Vysvětlíme vám, jak celý tento náročný proces úspěšně zvládnout, aniž byste se vystavili riziku sankcí či dokonce možnosti odebrání dotace.
Termín
Úterý, 13. 2. 2024 | 09:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Anebo získejte každý 15% slevu, pokud přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Úspěšné získání dotace EU s sebou nese požadavek striktního plnění mnoha administrativních, finančních i účetních náležitostí . Jako příjemce dotace máte povinnost pravidelně informovat odpovědné kontrolní orgány, přičemž neplnění těchto povinností může vést ke krácení nebo odebrání dotace. Na semináři vám předáme praktické informace a tipy k administraci a řízení nejrůznějších typů dotačních projektů. Provedeme Vás labyrintem pravidel a metodik tak, abyste bezpečně zvládli průběžnou administraci a řízení projektů i jejich úspěšné ukončení.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Administrace a ukončování dotačního projektu je určen pro všechny, kdo již obdrželi dotaci, nebo se teprve chystají čerpat finance z veřejných zdrojů, především z tzv. evropských fondů. Ocení jej zástupci firem, kteří mají na starosti řízení projektů a vyúčtování dotací.
PROGRAM
1. Monitorovací systém MS 2021+
práce s depešemi
pohyb v jednotlivých modulech
podávání zpráv o realizaci
předkládání finančních zpráv
specifika závěrečných zpráv
elektronický podpis
záludnosti on-line systému
2. Zprávy o realizaci – věcná část
nastavování a naplňování indikátorů
dokladování indikátorů
dopad nenaplnění výstupů a výsledků projektu
zajištění povinné publicity
nejčastější chyby při podávání zpráv o realizaci
3. Zprávy o realizaci – finanční část
dokladování výdajů
uchovávání dokumentů
porušení rozpočtové kázně
nejčastější chyby při podávání žádostí o platbu
4. Změny v projektu
žádost o změny rozpočtu, harmonogramu, indikátorů apod.
nejčastější chyby při podávání žádostí o změny
5. Uzavírání projektu
typy kontrol, potřebná dokumentace
udržitelnost
DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Veronika Součková
Veronika Součková je školitelkou projektového managementu a rozvoje lidských zdrojů. Již přes deset let je hodnotitelkou projektů ESF a zabývá se tvorbou projektů i psaním žádostí o dotace a jejich řízením. Pracovala jako externí pedagog v oblasti řízení projektů na FHS UK a dále jako projektová manažerka na krajském úřadu Středočeského kraje, v Hospodářské komoře, Svazu průmyslu a dopravy a v dalších organizacích.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Litujeme, na tuto akci se již není možné objednat. V případě zájmu o nový termín, kontaktujte náš zákaznický servis.
Děkujeme.