Školení v novinkách z legislativy pro vedení organizací - Seminaria

Menu

Kombinovaný kurz

Pověřenec pro ochranu osobních údajů ve škole

Úkoly „Pověřence“ specificky ve škole dle nových pravidel GDPR.

Na školy jakožto na řadu dalších veřejných subjektů se vztahuje povinnost zřídit k datu účinnosti GDPR novou funkci tzv. Pověřence pro ochranu osobních údajů. Ten bude zodpovídat za dodržování evropského nařízení ve vaší organizaci. Ovšem s vyškolením příslušného interního pracovníka je třeba začít hned. Vašeho „Pověřence“ očekává řada úkolů, které souvisí s právním vymezením GDPR a zvládnutím povinných i doporučených postupů pro implementaci GDPR včetně následného dohledu.

Místo: Brno

Termín: 9. 4. 2018 - 18. 5. 2018

Více zde

Kombinovaný kurz

Pověřenec pro ochranu osobních údajů ve veřejném sektoru

Úkoly „Pověřence“ ve veřejné správě a veřejných subjektech dle nových pravidel GDPR.

Na orgány veřejné moci a veřejné subjekty se vztahuje povinnost zřídit k datu účinnosti GDPR novou funkci tzv. Pověřence pro ochranu osobních údajů. Ten bude zodpovídat za dodržování evropského nařízení ve vaší organizaci. Ovšem s vyškolením příslušného interního pracovníka je třeba začít už nyní. Vašeho „Pověřence“ očekává řada úkolů, které souvisí s právním vymezením GDPR a zvládnutím povinných i doporučených postupů pro implementaci GDPR včetně následného dohledu.

Místo: Praha

Termín: 23. 4. 2018 - 1. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Elektronizace ve veřejných zakázkách již povinně

Komunikace mezi všemi zadavateli a dodavateli musí probíhat výhradně elektronicky od 18. 10. 2018.

Od října letošního roku se povinnost elektronické komunikace rozšíří na všechny zadavatele a dodavatele veřejných zakázek. S tím je spojena řada otázek a nejasností. Nabízíme vám podrobné shrnutí nových závazných postupů včetně využití elektronických nástrojů, dynamického nákupního systému a elektronických aukcí. Získejte spolehlivá doporučení od expertky na elektronizaci veřejného investování.  

Místo: Praha

Termín: Středa, 25. 4. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Správní řízení v obcích

Návody pro řešení konkrétních obtížných situací bez procedurálních nedostatků, aneb vyhněte se chybám.

Obec je účastníkem mnoha řízení na různých úrovních správně právní regulace. Jedno je těmto řízením společné, a sice nutnost dodržování pravidel předepsaných správním řádem. Získejte podrobné znalosti procedurálních pravidel i doporučení k jejich účelné aplikaci v každodenní praxi tak, aby vámi vydaná rozhodnutí obstála v jakémkoliv dalším přezkumu, včetně soudního.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 26. 4. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Zaměstnávání cizinců – aktuality 2018

Jak splnit všechny povinnosti spojené se zaměstnáváním cizinců včetně odvodů daní a pojistného.

Zaměstnáváte cizince z EU nebo třetích zemí a chcete vědět, jaké všechny povinnosti máte coby zaměstnavatel vůči úřadům v České republice? Víte, do kterého státu platit pojištění cizinců na sociální zabezpečení a na zdravotní pojištění a kdy jejich mzda podléhá zdanění v České republice? Nejen na tyto otázky dostanete odpověď na praktickém semináři vedeném špičkovou specialistkou.  

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 10. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Zaměstnávání cizinců – aktuality 2018

V Česku chybí přes 200 tisíc zaměstnanců, je tedy nutné poohlédnout se v zahraničí. Jak úspěšně zvládnout související administrativu?

Ať už cizince zaměstnáváte nebo o tom při nedostatku pracovníků v ČR uvažujete, musíte počítat s komplikovaným úředním procesem. Jde o získání pracovních povolení a víz, zpracování povinných evidencí, uznávání kvalifikací a dále o pracovněprávní a daňové požadavky. Nabízíme vám přehled aktuálních i připravovaných povinností vůči příslušným úřadům včetně nových projektů a legislativních změn -  režim Ukrajina, agenturní zaměstnávání atd.

Místo: Brno

Termín: Čtvrtek, 10. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

GDPR – ochrana osobních údajů v personalistice

Co vše přináší Nařízení o ochraně osobních údajů GDPR do každodenní praxe personalisty.

Každý personalista denně přichází do styku s osobními údaji zaměstnanců, přičemž  
účinnost nařízení EU s novou a přísnější úpravou ochrany osobních údajů se rychle blíží – již od 25. května. Předejděte vysokým pokutám za porušování povinností a využijte naše doporučení, jak dodržovat zásady a povinnosti stanovené GDPR ve vazbě na české pracovněprávní předpisy.

Místo: Praha

Termín: Pondělí, 14. 5. 2018

Více zde

Odborná konference

Školní zájezdy - problémy a rizika

Organizace školních zájezdů – pravidla BOZP – finanční a personální zajištění – odpovědnost školy a pojištění

Realizace školních zájezdů, tuzemských i zahraničních, je velmi žádanou a často významnou vypovídací hodnotou o úrovni školy i pro rodičovskou veřejnost. Je s ní však svázané velké množství legislativních povinností a podmínek, se kterými se škola musí vypořádat.

Místo: Praha

Termín: Středa, 16. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

GDPR ochrana osobních údajů – kontrola za minutu 12

Termín spuštění přelomových změn v práci s osobními údaji ve vaší veřejné organizaci je za dveřmi.

GDPR - nové obecné nařízení EU doslova za pár dnů podstatně zvýší odpovědnost organizací veřejného sektoru za ochranu a zpracování osobních údajů a znásobí finanční sankce při neplnění. Seznamte se na poslední chvíli s aktuálním stavem implementace nařízení do české legislativy a s konkrétními návaznými doporučeními i riziky specificky pro veřejný sektor.

Místo: Praha

Termín: Středa, 16. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Dovoz a vývoz z pohledu DPH a celních předpisů

Udělejte si jasno v celních režimech a uplatňování DPH při importních a exportních operacích.

Pokud vaše firma spolupracuje se zahraničím v rámci Evropské unie nebo se třetími zeměmi, je tento seminář určen právě vám. Dozvíte se, jaké povinnosti či naopak zvýhodnění jsou spojeny se zahraničními operacemi jak z pohledu celních předpisů, tak z pohledu účtování daně z přidané hodnoty. Zaměříme se na aktuální stav a novinky v těchto oblastech, včetně opatření, která jsou plánována pro nejbližší budoucnost.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 17. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Veřejné zakázky na dodávky IT

Obtíže a aktuální problémy při zadávání veřejných zakázek na informační technologie.

Veřejné zakázky v oblasti informačních technologií patří k nejobtížnějším a doslova nejriskantnějším jak pro zadavatele, tak dodavatele. O tom svědčí celá řada řízení, která momentálně probíhají před českými soudy. Přinesla nová zadávací praxe uvolnění podmínek tak, aby zadavatelé neměli obavu z právních následků a v soutěži mohla zvítězit opravdu ta nejlepší nabídka? Nabízíme shrnutí aplikace nového zákona specificky pro IT zakázky.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 17. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Interní audit v organizacích veřejného sektoru

Zvažujete-li zřízení pozice interního auditora ve vaší organizaci, tento seminář vám řekne, jak to udělat.

Interní audit poskytuje důležitou zpětnou vazbu pro vedení organizace a nabývá na významu i v souvislosti s připravovanými legislativními změnami. Podmínkou přínosu interního auditora jsou však dobře nastavené vnitřní procesy. Přinášíme vám užitečné tipy pro efektivní tvorbu pravidel interního auditu i pro konkrétní práci interního auditora.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 24. 5. 2018

Více zde

Odborná konference

Aktualizace územního plánu obce

Ještě 2500 obcí včetně Prahy a Brna má staré plány z roku 2006. Termín pro aktualizaci územního plánu se blíží.

Čtyřletá lhůta pro schválení aktualizace územního plánu by se mohla zdát jako pohodlná, avšak zdání klame. Jde o složitý proces s lhůtami, které nelze uspíšit, s množstvím subjektů a dotčených orgánů, které do přípravy a schvalování zasahují. Na konferenci si ujasníte časový a věcný plán přípravy ÚP a načerpáte poznatky, jak se vyhnout třaskavým problémům, které si schválením nepromyšleného ÚP může obec způsobit.

Místo: Praha

Termín: Úterý, 29. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Elektronizace ve veřejných zakázkách již povinně

Komunikace mezi všemi zadavateli a dodavateli musí probíhat výhradně elektronicky od 18. 10. 2018.

Od října letošního roku se povinnost elektronické komunikace rozšíří na všechny zadavatele a dodavatele veřejných zakázek. S tím je spojena řada otázek a nejasností. Nabízíme vám podrobné shrnutí nových závazných postupů včetně využití elektronických nástrojů, dynamického nákupního systému a elektronických aukcí. Získejte spolehlivá doporučení od expertky na elektronizaci veřejného investování.  

Místo: Brno

Termín: Středa, 30. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Povinná dokumentace ve školách

Získejte komplexní přehled o požadavcích na vedení povinné dokumentace.

Každý vedoucí pracovník školy má povinnost zajistit řádné vedení dokumentace, jejíž vymezení je obsaženo hned v několika právních předpisech. Povinná dokumentace musí být zároveň vedena efektivním způsobem, aby zajistila běžnou činnost školy a obstála při kontrole České školní inspekce. Nekompletní a chybné vedení povinné dokumentace může mít pro management školy nepříjemné důsledky. Vyvarujte se zbytečných pochybení.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 31. 5. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Elektronizace ve veřejných zakázkách již povinně

Komunikace mezi všemi zadavateli a dodavateli musí probíhat výhradně elektronicky od 18. 10. 2018.

Od října letošního roku se povinnost elektronické komunikace rozšíří na všechny zadavatele a dodavatele veřejných zakázek. S tím je spojena řada otázek a nejasností. Nabízíme vám podrobné shrnutí nových závazných postupů včetně využití elektronických nástrojů, dynamického nákupního systému a elektronických aukcí. Získejte spolehlivá doporučení od expertky na elektronizaci veřejného investování.  

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 31. 5. 2018

Více zde

Odborná konference

Top Tax Forum

Svět daní a podnikových financí – dnes s experty o tom, co čekat už zítra.

V poslední době zintenzivnily nejrůznější změny v oblasti daňových povinností firem, přičemž ty nejzásadnější změny jsou teprve před námi. Během jednoho dne vás seznámíme se záměry Ministerstva financí a s detaily připravované legislativy, s praxí daňových kontrol a dalšími tématy, včetně aktuálních výkladových problémů v oblasti transferových cen a daňových odpočtů na výzkum a vývoj.

Místo: Praha

Termín: Středa, 6. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Rozpočet školy – finalizuje příprava na rok 2019

Jak správně postavit rozpočet a vynakládat prostředky, aniž by škola porušila rozpočtovou kázeň.

Jako ředitel školy právem důvěřujete svému ekonomovi, ale potřebujete se i sami orientovat ve struktuře financování vaší školy, vyvarovat se porušení rozpočtové kázně a vynakládat svěřené finanční prostředky efektivně. Seminář vás s pomocí praktických příkladů provede úskalími tvorby rozpočtu školy a díky získaným poznatkům posílíte své manažerské kompetence.

Místo: Praha

Termín: Středa, 6. 6. 2018

Více zde

Otevřený seminář

Nároky na archivaci dokumentů ve firmě

Nakládáte ve vaší firmě s dokumenty podle aktuálních legislativních požadavků?

Požadavky na archivaci a správu dokumentů se v poslední době dynamicky mění a týká se to i soukromého sektoru. Nabízíme vám shrnutí aktuálních legislativních povinností včetně adaptace české legislativy na Nařízení EU č. 910/2014 eIDAS a Nařízení EU č. 679/2016 GDPR a praktické tipy pro bezchybnou archivaci a lepší správu dokumentů.

Místo: Praha

Termín: Čtvrtek, 7. 6. 2018

Více zde

Proběhlo

Otevřený seminář

Proběhlo

Újma způsobená statutárním orgánem společnosti a náhrada škody

Jak omezit rizika člena statutárního orgánu společnosti pomocí dobře napsané smlouvy a jak nastavit pojištění rizik.

Odpovědnost člena statutárního či dozorčího orgánu společnosti je jedním z nejpřísnějších druhů odpovědnosti. Z právního hlediska jste tak vystaveni vysokému riziku vzniku povinnosti nahradit společnosti vzniklou újmu, přičemž ručíte neomezeně celým vlastním majetkem. Ukážeme vám, jak tyto nástrahy zvládnout pomocí kvalitně připravené smlouvy o výkonu funkce a dostupného pojištění odpovědnosti členů statutárních orgánů - D&O.

Místo: Brno

Termín: Úterý, 24. 4. 2018

Více zde

Nahoru